معاون اجرایی شهرداری منطقه 3 شیراز گفت: مسدود کردن محور مجموعه فرهنگی حافظیه بستر مناسب برای ارائه خدمات رفاهی به گردشگران داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۵۹۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 16 April 2018

مسعود منفرد  در دیدار اعضای کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر شیراز از شهرداری منطقه 3 اظهار داشت: هیأت امنایی کردن مجموعه‌های فرهنگی حافظیه وسعدی، مسدود کردن محور حافظیه برای تسریع بازدید گردشگران در این منطقه فرهنگی و نیز انتقال بازار هفتگی محور گلستان به محوطه‌ای در خیابان شهید مغزی ازجمله درخواست شهرداری این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: برطرف کردن کمبود نیروی کار، رفع مشکل فاضلاب شهرک زیباشهر، یکسان‌سازی مبلمان شهری و نیز اختصاص کارشناس برای حفظ و نگهداری فضای سبز از دیگر خواسته‌های شهرداری منطقه 3 شیراز است.

معاون اجرایی شهرداری منطقه 3 شیراز تصریح کرد: شهرداری منطقه 3 شیراز به وسعت 2 هزار و 700 هکتار و جمعیتی افزون بر 210 هزار نفر و نیز 13 محله یکی از مناطق بزرگی که فعالیت‌های بسیاری در زیرساخت‌‌های عمرانی و فرهنگی این منطقه انجام‌شده است.

منفرد با اشاره به‌اینکه منطقه 3 شهرداری شیراز به‌عنوان قطب گردشگری کلان‌شهر شیراز سالانه به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از میهمانان نوروز است، افزود: آماده‌سازی اقامتگاه نوروزی زیباشهر، وصل انشعاب گاز، بهسازی فضای سبز، استقرار 100 کانکس و نیز نصب 1500 چادر مسافری برای پذیرایی 6 هزار و 500 نفر شب و نیز برپایی سفره هفت‌سین ازجمله فعالیت‌های این منطقه برای رفاه حال مسافران نوروزی بوده است.

وی بیان داشت: گل‌کاری 17 هزار مترمربع، کاشت 7 هزار اصله نهال، پاک‌سازی جداره‌های با دستگاه سند پلات به مساحت 4 هزار مترمربع و نیز لکه‌گیری و روکش آسفالت به وسعت 456 هزار مترمربع از دیگرفعالیت‌های این منطقه از شهرداری شیراز در تعطیلات نوروزی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار