به دعوت فرمانده سپاه لارستان، جلسه هم اندیشی تحقق شعار سال با محوریت حمایت از کالای لارستانی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 16 April 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: در این جلسه هم اندیشی که رئیس اتاق اصناف،ریاست اداره صنعت،معدن و تجارت، مدیر شهرک صنعتی لار و نماینده فرماندار حضور داشتند، سرگرد جاهدی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: مسئله حمایت از تولید وکالای ایرانی باید در اولویت برنامه ادارات ،دستگاه های دولتی و خصوصی و آحاد مردم قرار گیرد که این مهم مستلزم یک فرهنگ سازی دقیق و حساب شده است.

سرگرد جاهدی در ادامه با اشاره به هم مرزی شهرستان لارستان با استان هرمزگان که از مبادی مهم ورود اجناس خارجی می باشد افزود: متاسفانه این قضیه باعث شده که کالای خارجی در شهرمان به وفور یافت شود که همین امر تلاش و همت دوچندان مسئولین و مردم شهرستان را در حمایت از کالای ایرانی و لارستانی می طلبد.

وی در ادامه، تبلیغات کالاها و اجناس لارستانی را یکی از راه های حمایت از کالای لارستانی و ترویج فرهنگ خرید اجناس لارستانی دانست و گفت: مجموعه سپاه و بسیج شهرستان لارستان با داشتن ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر، آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن رایگان این تابلوها برای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران شهرمان اعلام می دارد و حاظر است همه تابلوهای تبلیغاتی خود را به این امر مهم اختصاص دهد.

در ادامه جلسه نیز پیشنهاداتی از طرف فرمانده سپاه لارستان و حاضرین جلسه مطرح گردید که پس از طرح و تصویب در شورای اداری شهرستان به ادارت و نهادهای مربوطه ابلاغ می گردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار