سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: هفته شیراز در اردیبهشت ماه قرار دارد که از این فرصت باید برای توسعه و جذب گردشگر استفاده و برنامه های ویژه ای مد نظر قرار داده شود.
کد خبر: ۵۸۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 07 April 2018

تابناک فارس به نقل از مهر:علی ناصری ظهر شنبه در نشست خبری فعالیت های شورای شهر شیراز تاکید کرد: هفته شیراز در اردیبهشت ماه قرار دارد که باید به طور ویژه به این مهم توجه شود.

وی تصریح کرد: گردشگری اولویت اول شهر شیراز است زیرا جایگاه جهانی و ملی شیراز به راحتی می تواند صنعت گردشگری را در استان فارس توسعه دهد.

سخنگوی شورای شهر شیراز یادآور شد: در ایام نوروز شاهد افزایش حضور گردشگران در شهر شیراز بودیم که این روند باید به گونه ای برنامه ریزی شود که در طول سال نیز شاهد حضور گردشگران باشیم.

ناصری افزود: داشتن جاذبه های مذهبی، تاریخی و فرهنگی در استان فارس و شهر شیراز باید بیش از گذشته تبلیغ و اطلاع رسانی شود و از طرفی باید با ایجاد زیرساخت های مناسب در خصوص جذب توریست خارجی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در ایام نوروز فعالیت های مناسبی در خصوص اسکان و فضای شهری انجام شد که در این راستا به زودی همایش تقدیر از کسانیکه طی زمان تعطیلات مشغول خدمات رسانی بودند برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه شورا باید شورایی اداره شود، گفت: در این راستا از صاحب نظران و کارشناسان در عرصه های مختلف به عنوان مشاورین کمیسیون های شورا استفاده می شوند که در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری این کار در حال اجرایی شدن است.

ناصری تاکید کرد: این مشاورین بدون چشم داشت مالی این کمیسیون را همراهی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار