فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۲۲۲ کیلو گرم تریاک و حشیش در داراب خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 07 April 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه  خبرنگاران:سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان داراب در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودر‌های عبوری، به یک دستگاه وانت نیسان مظنون شدند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند خودرو نیسان را توقیف و در بازرسی از آن میزان ۱۹۴ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی این شهرستان مطلع شدند یک دستگاه پژو ۴۰۵ قصد انتقال مقداری مواد مخدر از بندرعباس به داراب را دارد.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پس از شناسایی خودرو دستور ایست صادر کرد که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد و پس از برخورد با یک دستگاه مینی بوس واژگون شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ادامه داد: با توجه به ازدحام جمعیت و موقعیت جغرافیایی راننده و سرنشین خودرو اقدام به فرار کردند که ماموران در بازرسی از خودرو میزان ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری همچنان ادامه دارد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرائم را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار