۳۶ هزار خانواده شیرازی در راستای تحقق بند ۴ اولویت هاي ۱۸ گانه ابلاغي رييس جمهور به وزير امور اقتصادي و دارايي و اصل ۵۰ قانون اساسي مبني بر حفاظت از محيط زيست، از طريق دريافت تسهيلات از بانک قرض الحسنه مهر ايران صاحب انشعاب فاضلاب مي شوند.
کد خبر: ۵۸۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 27 March 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی: مختاری مدیر شعب استان فارس از انعقاد تفاهم نامه با شرکت آب و فاضلاب به منظور خريد انشعاب فاضلاب ۳۶ هزار خانواده شيرازي خبر داد و گفت: آب، پس از هوا حياتي ترين ماده براي ادامه زندگي بشر است و امروزه با پيشرفت زندگي صنعتي مصرف آن رو به فزوني است.

مختاری در گفتگو با نظرپور مدیرکل شرکت آب و فاضلاب شیراز بیان داشت: منابع آب شيرين در جهان محدود و آسيب پذير است و اين منابع محدود داراي ارزش ويژه همراه با اثرات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي است.

وی افزود: فاضلاب ها یکی از عوامل آلودگی محيط زيست هستند، لذا بايستي آنها را جمع آوري کرده و پس از پالايش و تصفيه به گردش آب در طبيعت بازگرداند.

مدیر شعب استان فارس ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از اهداف خود را ترويج سنت پسنديده قرض الحسنه در راستاي رفع احتياجات ضروري مردم مي داند.

وی تصریح کرد: بر اساس تعاملات دوجانبه میان بانک و شرکت آب و فاضلاب شیراز، مشتريان آن مجموعه مي توانند با استفاده از تسهيلات قرض الحسنه، هزينه هاي انشعاب فاضلاب و تقويت سيستم بازچرخاني آب را تامين کنند.

در ادامه نظرپور مدیر کل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز ضمن ابراز خرسندی از همکاری هاي گذشته اين شرکت با بانك گفت: خدمات بانك قرض الحسنه مهر ايران در سيستم بانكي بسيار مطلوب مي‌باشد و اثرات آن به وضوح در جامعه ديده مي شود.

نظر پور ادامه داد: با اجرای این تفاهمنامه امکان برخورداری بیش از ۳۶ هزار خانواده در شهرستان شيراز از تسهيلات قرض الحسنه براي تامين هزينه هاي انشعاب فاضلاب ايجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار