بزرگترین اعتکاف جوانان کشور یازدهم تا سیزدهم فروردین در شیراز بر گزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 27 March 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: برگزاری بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز،مسئول برگزاری این مراسم گفت: امسال از یک هفته قبل، ثبت نام به صورت اینترنتی آغازشده است و افرادی که سنین ۱۴ تا ۴۰ سال دارند می‌توانند در این مراسم معنوی که در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار می‌شود، شرکت کنند.
پاریایی افزود: علاقمندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند با مراجعه به سایت ره پویان به نشانی Panel.rahpouyan.com با پرداخت ۵۰ هزار تومان ثبت نام کنند.
وی افزود: معتکفان از عصر روز جمعه دهم فروردین وارد مسجد می‌شوند و خود را برای حضور در مراسم اعتکاف آماده می‌کنند.
احد پاریابی با بیان این که این کانون برای بیستمین سال متوالی بزرگترین اعتکاف جوانان کشور را برگزار می‌کند، افزود: ایام البیض یا اعتکاف در روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب برابر با ۱۱ تا ۱۳ فروردین ۹۷ برگزاری می‌شود.
پاریابی گفت: در این مراسم معنوی علاوه بر اجرای اعمال و احکام اعتکاف و به جا آوردن اعمال ام داوود برنامه‎هایی از قبیل: حلقه‎های معرفت، مراسم ختم قرآن و صلوات، کلاس‎های تجوید قرآن و نماز، مشاوره و سخنرانی مذهبی برگزار می‎شود.
پارسال بیش از ۱۰ هزار نفر در بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در سومین حرم اهل بیت (ع) در مسجد جامع شهداء (مسجد نو شیراز) شرکت کردند.
کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز از کانون‌های فرهنگی مذهبی بزرگ و فعال کشور بیش از ۵۰ هزار نفر عضو دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار