رئیس ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: بیشترین آمار پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس کشور به استان‌ فارس اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۸۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 27 March 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالرسول احمدی رئیس ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، بیشترین آمار پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس کشور، به ترتیب فراوانی به استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان و یزد اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش وظیفه اسکان همه مسافرین نوروزی را به عهده دارد، اظهار کرد: تمام تلاش خود را داریم تا با تهیه امکانات مناسب در مدارس و مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان، حداکثر رضایتمندی همکاران فرهنگی و سایر هموطنان را داشته باشیم.

احمدی افزود: با توجه به اینکه به جز شیراز در بیشتر شهرستان‌های استان، هتل و اماکن اقامتی کافی و مناسب برای اسکان وجود ندارد، در اکثر مناطق فارس در ایام نوروز این مهم به عهده آموزش و پرورش است و روسای ادارات شهرستان‌ها و مناطق فارس، مسئول ستاد اسکان نوروزی هستند.

قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش فارس همچنین تصریح کرد: تا صبح امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه بیش از ۳۶۳ هزارو ۲۵۹ نفر در قالب یکصد هزار و ۹۰۵ خانواده و در مجموع یک میلیون و ۸۹ هزارو ۷۷۶ نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار