سرپرست اورژانس فارس گفت: تعداد کل ماموریت‌های پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان فارس، در دومین روز سال نو، به یک هزار و ۲۷۸ ماموریت رسید.
کد خبر: ۵۸۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 24 March 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد جواد مرادیان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در دوم فروردین ۹۷، تعداد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان، به یک هزار و ۲۷۸ ماموریت رسید، که مراجعان به کمپ‌های نوروزی اورژانس ۳۲۵ مورد بوده است.

وی افزود: از ماموریت‌های انجام شده، تعداد ۵۴۶ ماموریت شهری بوده که از این تعداد ۴۵۸ ماموریت حوادث غیرترافیکی شهری و ۸۸ ماموریت ترافیکی شهری است.

مرادیان در ادامه درباره ماموریت انجام شده در زمینه حوادث ترافیکی جاده ای، توضیح داد: از ماموریت‌های انجام شده در روز گذشته، تعداد ۴۰۷ ماموریت جاده‌ای بوده که از این تعداد ۸۲ ماموریت حوادث ترافیکی جاده‌ای و ۳۲۵ ماموریت مربوط به حوادث غیرترافیکی جاده‌ای است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جدید تاکنون، ۳ ماموریت از سوی بالگرد‌های اورژانس فارس انجام شده است.

سرپرست اورژانس فارس در پایان با بیان اینکه با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی، ضامن سلامتی خود و دیگران باشید، تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه، با حفظ خونسردی، با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نیرو‌های اورژانس به یاری شما بشتابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار