وزیر ارتباطات: کم آبی مهم‌ترین تهدید برای اقتصاد شهرستان جهرم است.
کد خبر: ۵۸۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 24 March 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آذری جهرمی در جلسه هم اندیشی فرهیختگان جهرمی در فرمانداری این شهرستان گفت: جهرم در حوزه‌های حمل و نقل جاده‌ای، فرودگاهی و آبرسانی توسعه قابل قبولی داشته است.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه بحران آب موجب شد دولت کارگروه ملی سازگاری با کم آبی را تشکیل دهد، افزود: اقتصاد جهرم مبتنی بر کشاورزی است و این اقتصاد در معرض تهدید است و عمق چاه‌های این شهرستان، افزایش تعداد آن‌ها و افت فشار آب نشان دهنده این تهدید است.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اینکه پیشرفت جهرم در گرو توسعه متوازن نقاط مختلف شهرستان است، گفت: توسعه باند، ترمینال، تجهیز فرودگاه جهرم، افزایش پرواز به تهران و برنامه پروازی جدید به مشهد و نجف درحال انجام است.
رضایی افزود: اجرای شبکه ریلی، منطقه ویژه اقتصادی و بندر خشک از پروژه‌های مهمی است که توسعه شهرستان جهرم را در پی دارد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمران کشوری هزینه می‌شود، کمیسیون عمران مجلس برای تحقق شعار سال ۹۷ تلاش می‌کند.
همچنین فرماندار جهرم گفت: اتمام بزرگراه شیراز-جهرم تا اردیبهشت امسال، واگذاری ۷۰ هکتار از زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی جهرم به بخش خصوصی، توسعه ترمینال فرودگاه جهرم، اتمام خط انتقال آب سد سلمان فارسی به جهرم و تلاش برای ورود آب به مخازن مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرستان است که سال ۹۷ مردم از آن بهره مند می‌شوند.
صحرائیان افزود: با توجه به ظزفیت‌های پزشکی جهرم، این شهرستان باید قطب درمان جنوب کشور شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار