۵۵٠ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم شد. معاون بهداشتی دانشکده طی مصاحبه ای که با روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان داشت.
کد خبر: ۵۸۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 24 March 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: ۵۵٠ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم شد. معاون بهداشتی دانشکده طی مصاحبه ای که با روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان داشت، از معدوم نمودن ۵۵٠ کیلو گرم مواد غذایی غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط در طرح بسیج سلامت نوروزی خبر داد و گفت: با شروع طرح بسیج سلامت نوروزی از ١۵ اسفند ماه تا کنون بیش از ٢٠٠٠ مورد بازدیداز مراکز تهیه ، توزیع و ارائه مواد غذایی انجام شده که کلیه موارد تخلف ضبط و مواد خوراکی غیر مجاز از گردونه توزیع و ارائه خارج گردیده و یک مرکز متخلف نیز پلمپ شده است.

دکتر یگانه با بیان این مطلب که بیش از ٢٣٠ مورد شکایت در سامانه کشوری ١٩٠ ثبت شده، افزود: در بازرسی های انجام شده علاوه بر مواد خوراکی غیر مجاز مراکز استعمال دخانیات نیز بازرسی و تعداد زیادی قلیان معدوم گردیده است.

معاون بهداشتی دانشکده در ادامه با اشاره به این نکته که حوزه سلامت مردم در اولویت اقدامات بهداشتی است و با هیچ شخصی تعارف نداریم، اذعان داشت: نظارتها بر اماکن بین راهی ، سامانه های آبرسانی و محلهای اسکان همچنان زیر ذره بین کارشناسان بهداشت محیط این معاونت ادامه دارد و همشهریان و مهمانان محترم نوروزی در صورت مشاهده تخلف می توانند شکایات خود را در سامانه سه رقمی ١٩٠ ثبت نموده تا کارشناسان ما در اولین فرصت به بررسی مسئله بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار