دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: از بیست و هفتم تا بیست و نهم اسفندماه جاری، 34 هزار و 70 نفر از گردشگران در قالب 9 هزار و 462 خانواده در مدارس این استان اسکان داده شدند.
کد خبر: ۵۸۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 21 March 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: خدابخش شهبازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شیراز افزود: 68 پایگاه پذیرش مسافران نوروزی در سطح استان فارس فعال شده است که امور مربوط به خدمات اسکان مسافران نوروزی که بیشتر آنها فرهنگی هستند را انجام می دهند.
وی اظهار کرد: 13 هزار و 472 کلاس درس در یک هزار و 680 مدرسه و واحد آموزشی در سطح استان فارس تجهیز شده است که تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.
دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد: این کلاس ها مجهز به یخچال، تلویزیون، پتو، بالشت و ... است و در تمامی مدارس، آبدارخانه مجهز به اجاق گاز و همچنین حمام در اختیار مسافران قرار می گیرد.
گزارش دیگری نیز حاکی است، عبدالرسول احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس روز سه شنبه از فرایندهای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در ستادهای اسکان این اداره کل در شیراز بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار