استاندار فارس گفت: با توجه به اتخاذ راهبرد تحول اقتصادی و رویکرد توسعه گرا در سال 96، 2 هزار و 578 طرح با پنج هزار و 525 میلیارد تومان اعتبار در این استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۸۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 21 March 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اسماعیل تبادار در پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن سال 1397 هجری شمسی که نسخه ای از آن شامگاه سه شنبه در اختیار دفتر ایرنا قرار گرفت، افزود: بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال و رشد اقتصادی را بیش از پیش فراهم کرد.
وی اظهار کرد: در سال 96 همچنین عملیات اجرایی تعداد قابل توجهی از طرح ها آغاز شد که این روند با شتاب بیشتری در سال 97 پیگیری خواهد شد.
استاندار فارس در بخش دیگری از این پیام تبریک اظهار کرد: نوروز، پیام آور بهار طبیعت، سرآغاز طراوت دوباره عالم و نشانه قدرت خداوند در جهان هستی را به همه مردم شریف و عزیز استان فارس تبریک عرض می کنم و از درگاه باری تعالی برای همگان آرزوی سلامتی سربلندی و بهروزی و موفقیت های هرچه بیشتر دارم.
در این پیام آمده است: آرزو می کنیم در این عید باستانی که همه دل ها آماده مهربانی و بخشش است، خیرها و زیبایی ها به کشور و مردم ما رو بیاورد و همه پلیدی ها از این خاک مهرآفرین دور گردد.
تبادار افزود: استان باستانی و کهن فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)، جایگاه حافظ و سعدی و گهواره تمدن ایران زمین در سالی که پشت سر گذاشتیم شاهد اتفاقاتی بزرگ و برجسته بود.
وی ادامه داد: برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله این رویدادها بود و همچنین تلاش های اقتصادی مدیران بخش های دولتی و خصوصی که باعث حرکت استان به سمت شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر بود نوید آینده ای بالنده تر و زیباتر را می دهد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: لازم می دانم به پاس تمام همت ها و تلاش های همکارانم در پهنه مدیریت استان مراتب سپاس خویش را به همه این عزیزان ابراز داشته و از مردم خوب و عزیزم در استان پهناور فارس که با همدلی و همراهی در تسهیل امور، ما را یاری می کنند نیز سپاسگزاری کنم.
استاندار فارس افزود: امیدوارم که در تداوم این رخدادهای امیدآفرین در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در سایه همدلی، هم سویی، هماهنگی و انسجام همگان، سال 97 را سرشار از موفقیت های بزرگ و شیرین برای مردم استان فارس، رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار