در جلسه با مدیرکل صمت فارس ، مسائل و مشکلات دو پروژه پالایشگاه بنزین و استحصال اتان مُهر بررسی شد و برای حل آنها تصمیماتی اتخاذ گردید. به گزارش پایگاه خبری مُهرستان ، مهندس همتی مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت (صمت) فارس در این جلسه گفت: نیمی از پروژه های اقتصاد مقاومتی…
کد خبر: ۵۸۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 19 March 2018

تابناک فارس به نقل از مهرستان:در جلسه با مدیرکل صمت فارس ، مسائل و مشکلات دو پروژه پالایشگاه بنزین و استحصال اتان مُهر بررسی شد و برای حل آنها تصمیماتی اتخاذ گردید.

به گزارش پایگاه خبری مُهرستان ، مهندس همتی مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت (صمت) فارس در این جلسه گفت: نیمی از پروژه های اقتصاد مقاومتی کل استان فارس ، در شهرستان مُهر قرار دارد و این نشان دهنده جایگاه ویژه شهرستان مُهر در این حوزه است.

وی ادامه داد: پالایشگاه بنزین یورو ۴ مُهر و پروژه استحصال اتان این شهرستان از بزرگترین پروژه های اقتصاد مقاومتی استان فارس هستند.

مهندس همتی تصریح کرد: با تاکید استاندار محترم فارس و اهمیت برطرف کردن مشکلات پیش روی پروژه های اقتصاد مقاومتی ، در بحث تأمین خوراک پالایشگاه بنزین یورو ۴ مُهر پیگیری هایی صورت گرفته که ان شاالله به زودی نتایج خوبی خواهد داشت.

در ادامه فرماندار شهرستان مُهر ابراز داشت: با راه اندازی پالایشگاه بنزین یورو ۴ مُهر با استفاده از میعانات گازی پالایشگاه پارسیان مُهر که عمدتاً صادر می شود ، حدود نیمی از بنزین مصرفی استان فارس در خود استان تولید خواهد شد و این نمونه عملی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی افزود: با راه اندازی این پالایشگاه تعداد قابل توجهی از جوانان منطقه نیز به کار گرفته خواهند شد که از اولویت های اصلی دولت است.

گفتنی است از بین کل پروژه های استان فارس ۸ پروژه تحت عنوان پروژه های شاخص اقتصاد مقاومتی شناخته شده اند که دو پروژه پالایشگاه بنزین و استحصال اتان مُهر با توجه به میزان اعتبار ، نیمی از کل اعتبار این پروژه ها را شامل می شوند و همه نهادها موظف شده اند هرگونه مشکلی در مقابل این پروژه ها را برطرف کنند تا در سال ۹۷ شاهد بهره برداری از آنها باشیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار