سرپرست مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: محدوديت‌هاي ترافيكي نوروز 97 در قالب 4 طرح اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 19 March 2018

احمدی گفت: در محورهاي شيراز- نورآباد- گچساران و شيراز- كازرون - بوشهر و بالعكس تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت هفت صبح الی 24 و در تاريخ‌هاي 28 و 29 اسفند 96 و يكم، چهارم، دهم، دوازدهم، چهاردهم و هفدهم فروردين97 ممنوع است .

این مقام مسئول ادامه داد: تردد موتورسيكلت در آزادراه، بزرگراه و راه هايي كه ضرورت ايجاب کند ممنوع است.

احمدی با بیان اینکه تردد خودروهاي حامل مواد فاسدشدني و تانكرهاي حامل مواد سوختي كه از پليس راهور ناجا مجوز دارند از ممنوعیت‌ها مستثنی خواهند بود، گفت:‌تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در تاريخ 13 فروردين در تمام كشور ممنوع شده است.

او ادامه داد: تردد كاميون هاي حامل كود شيميايي به جز تاريخ هاي 28 و 29 اسفند 96، چهارم، پنجم، دوازدهم و سيزدهم فروردين ماه 97 با رعايت مقررات و ضوابط در جاده هاي سراسر كشور بلامانع است .

احمدی در خصوص محدوديت تردد محموله هاي ترافيكي نیز گفت: صدور مجوز براي خودروهاي ترافيكي از امروز 26 اسفند تا 14 فروردين ممنوع شده است؛ جابه‌جایی محموله‌های ترافيكي كه از قبل پروانه عبور برای آنها صادر شده، در تمام راه هاي اصلي برون شهري از ساعت 7 صبح روز 26 اسفند تا 7 صبح روز 5 فروردين و همچنين 7 صبح روز 9 فروردين تا 7 صبح روز 15 فروردين ممنوع است.

این مقام مسئول در راهداری فارس، در خصوص محدوديت هاي خودروهاي ترانزيت حامل مواد سوختي یادآور شد: ورود و تردد خودروهاي ترانزيت مواد سوختي در داخل كشور از ساعت 7 صبح روز 26 اسفند تا 7 صبح روز 6 فروردين و همچنين 7 صبح روز 9 فروردين تا 7 صبح روز 15 فروردين ممنوع خواهد بود.

احمدی خاطرنشان کرد: خودروهاي مذكور در ساير روزهاي طرح نوروزي صرفاً در طول روز مجاز به حركت بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل هاي ايمن بين راهي خواهند بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار