امام جمعه جهرم با بیان اینکه آمریکا خوار و خفیف شده و جلوی ایران نمی‌تواند بایستد، گفت: خون شهدای ایران بر اسلحه‌های آنها پیروز شده چرا که توکل ملت ایران بر خدا است و تمام کاخ‌های پوشالی را فرو خواهد ریخت.
کد خبر: ۵۸۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 17 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شهر جهرم با بیان اینکه سال جدید آغاز بسیاری از شکوفایی و برکت‌ها است، اظهار داشت: بسیاری از رسم‌های نوروز رسوم شایسته‌ای است که مسلمانان باید انجام دهند.

وی نوروز را فرصت ابراز محبت دانست، افزود: محبت داشتن مومنان و مسلمانان نسبت به یکدیگر اهمیت ویژه‌ای دارد و خداوند کسانی که بندگان خدا را دوست دارند، دوست دارد.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه در جنگ نرمی که دشمن علیه ما راه انداخته به‌دنبال کمرنگ کردن محبت و دوست‌داشتن مسلمانان نسبت به یکدیگر است، گفت: هرچه که دشمن می‌خواهد بین مردم نفرت بیاندازد باید بخاطر محبت اهل بیت(ع) با یکدیگر دوستی کرد و دل‌ها را به هم بپویند داد.

وی با اشاره به اینکه وزیر خارجه آمریکا ۴۰ میلیون موبایل در دست ایرانیان را ابزار تهاجم فرهنگی خود دانسته است، بیان کرد: ملت ایران پای حرف حق خودشان با مودت و محبتی که نسبت به یکدیگر دارند ایستاده است.

دژکام با بیان اینکه آمریکا خوار و خفیف شده و جلوی ایران نمی‌تواند بایستد، افزود: خون شهدای ایران بر اسلحه‌های آنها پیروز شده چرا که توکل ملت ایران بر خدا است و تمام کاخ‌های پوشالی را فرو خواهد ریخت.

وی خواستار توجه به افراد تنگدست در شروع سال جدید شد و گفت: در عید نوروز صله رحم را به جا و ارتباط با خویشاوندان را بیشتر کرده و کاری باید کرد که نوروز برای عد‌ه‌ای که تنگدست هستند نیز عید شود.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه روز اول نوروز مصادف با شهادت دهمین پیشوای معصوم شیعیان است خواستار عدم ابراز جشن و سرور و شادی در این روز شد و بیان کرد: رسم و ادب است که در این یک روز شادی نکرده و در دیگر روزهای عید به جشن و شادی بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار