شهردار شیراز گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از بودجه شهرداری شیراز در سال ۹۷ صرف تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی شهرداری می‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 14 March 2018

حیدر اسکندر پور گفت: در اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری اولویت به طرح‌های راه سازی در رینگ کمر بندی شیراز است که به مرور در سال آینده تکمیل می‌شود.

وی، توقیف اجرای ادامه طرح کوهسار مهدی به جوادیه و حسینی الهاشمی را با حکم مراجع قضایی به خاطر پرداخت نکردن تملیک اراضی کشاورزی مسیر را عامل تعطیلی این طرح اعلام کرد.

اسکندرپور بیان کرد: به دنبال رایزنی با کشاورزان و مالکین زمین‌های این مسیر هستیم تا این طرح را که تاثیر بسیار زیادی بر کاهش و انتقال بار ترافیکی مرکز شهر به کمربند‌ی و راه‌های خروجی شیرازرا دارد، اجرا کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین برای توسعه گردشگری از سال آینده طرح پیاده روی گردشگری از دروازه قرآن تا در دروازه اصفهان اجرا می‌شود.

اسکندرپور بیان کرد: در این مسیرصنایع دستی استان با راه اندازه غرفه‌های صنایع دستی معرفی می‌شود که زمینه ایجاد اشتغال و درامد پایدار و جذب گردشگر خواهد شد.

وی گفت: درصد کمی از مردم شیراز عوارض نوسازی منازل و مکان‌های تجاری و عوارض خودروی خودرا را پرداخت نمی‌کنند و این مشکلاتی را برای اجرای بعضی از طرح‌ها ایجاد کرده است.

شهردار شیراز همچنین در مورد جمع آوری تمثال شهدا در برخی از نقاط شهر، تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و نباید دعوا‌های سیاسی را سر شهدا انجام دهیم و طی ۷ سال گذشته شهرداری با توجه به نزدیکی به عید نوروز شهرداری بنر‌ها را تعویض می‌کرد که این موضوع به طبق روال گذشته انجام شده است.

وی افزود: طی سه روز آینده ۶۰۰ بنر جدید در بلوار‌های مدرس، رحمت و پاسداران نصب می‌شود تا در آستانه نوروز شهر رنگ و بوی شهید و شهادت به خود گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار