سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اگر روحیه بسیجی در جامعه حاکم شود هرگز مرعوب تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نمی‌شویم.
کد خبر: ۵۷۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 12 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: علی بهادر در آیین سالروز تشکیل بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: اگر توانستیم خداوند و پیامبر گرامی اسلام(ص) را بشناسیم آنگاه حضرت فاطمه زهرا(س) خواهیم شناخت و رهنمود‌های آنان را به‌عنوان راهنمای عمل در تمامی شئون زندگی موردتوجه قرار داده تا به اهداف انسانی و معنوی دست‌یابیم.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌ها به‌ویژه صدام و حامیان تادندان‌ مسلح باروحیه، عشق و ایمان بسیجی مردانه ایستادند و با شکست دشمن به پیروزی دست یافتند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: بسیجیان در تمام عملیات‌ها مانند کوه ایستادگی و اعجاز کردند و دراین راستا جامعه پزشکی شیراز با تأسی از روحیه بسیجی به مناطق محروم اعزام‌شده و رایگان مشغول ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و مشاوره‌ای شده‌اند.

بهادر بیان داشت: اگر روحیه بسیجی در جامعه ایران اسلامی شامل رزمنده بسیجی که براثر ترکش مجروح شده بود و اجازه نمی‌داد لباسش را برای عمل پاره کنیم و آن را بیت‌المال می‌دانست حاکم شود هرگز مرعوب تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نمی‌شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار