معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس ارائه هرگونه تمرین و تکلیف درسی ویژه تعطیلات عید نوروز را در همه مدارس دولتی و غیردولتی استان ممنوع اعلام کرد و گفت: داستان خوانی، داستان گویی و داستان نویسی جایگزین پیک های نوروزی شده است.
کد خبر: ۵۷۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 11 March 2018

تابناک فارس به نقل از از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش فارس: علی عسکر جمشیدی افزود: در نوروز امسال پیک های نوروزی به روال سال های گذشته را نخواهیم داشت.
وی به تغییر سیاست وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییر سیاست ها، فعالیت های نوروزی دانش آموزان دوره ابتدایی در قالبی جدید ارایه می شود که این رویکرد شامل مطالعه کتاب داستان ، تهیه خلاصه کتاب و نوشتن قصه است.
معاون آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این زمینه شیوه نامه داستان خوانی ، داستان گویی و داستان نویسی به عنوان جایگزین پیک های نوروزی تنظیم و به مدارس ارسال شده است.
جمشیدی با بیان این که شیوه نامه مربوطه ، تکلیف مدارس و آموزگاران را برای فعالیت های آموزشی در ایام تعطیلات نوروز مشخص کرده است تاکید کرد: ارایه هر نوع تمرین درسی، ارایه کاربرگ، یا تکالیفی مشابه پیک های نوروزی مرسوم برای تمام مدارس اعم از دولتی و غیردولتی دراستان فارس ممنوع است.
وی همچنین به مبالغ جمع آوری شده برای هزینه پیک های نوروزی اشاره کرد و گفت: مبالغ مربوطه که به حساب خزانه واریز شده بود برگشت داده شده و شماره حساب تمام مدارس نیز دریافت شده است که تا پایان هفته جاری این پول به حساب مدارس واریز و مدارس نیز پول دانش آموزان را به آنان باز می گردانند.
وی ادامه داد: اولیای دانش آموزان می توانند تخلفات احتمالی در رابطه با پیک های نوروزی را به کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش وپرورش شهر خود یا استان گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار