فرماندار شهرستان لامرد گفت:نگذاریم فضای یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد شود و بدون تردید مردم ما به عنوان تحلیگر، خود در این مورد به درستی قضاوت خواهند کرد.
کد خبر: ۵۷۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 11 March 2018

 تابناک فارس به نقل از ایرنا:حسین شبانی نژاد، در نشستی که در فرمانداری لامرد برگزار شد، با اشاره به نارضایتی هایی که از برخی از اداره ها مطرح شده، افزود: باید ضمن اینکه قانون را سرلوحه خود قرار می دهیم در انجام امور مردم با حفظ عزت نفس آنها به بهترین نحو عمل کنیم.
وی بیان داشت: برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم و پیشرفت این شهرستان باید آرمش را بر فضای عمومی حاکم سازیم، از سیاسی کاری بپرهیز و با عزمی قاطع و مقتدرانه برای حل مشکلات تلاش کنیم.
شبانی نژاد ادامه داد: مردم در زندگی شخصی و اجتماعی خود با مسایل مختلف و معضلات متعددی مواجه هستند، ما باید برای گشودن گره مشکلات آنان و یا کاستن از میزان آن بکوشیم.
فرماندار لامرد با اشاره به توانمندی ها و قابلیت های این شهرستان، گفت: تلاش کنیم از این توانمندی ها به بهترین نحو بهره گیریم، نگذاریم فضای یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد شود و بدون تردید مردم ما به عنوان تحلیگر، خود در این مورد به درستی قضاوت خواهند کرد.
شبانی نژاد، به روز رسانی سیستم خدمات رسانی این فرمانداری را برای پیشرفت و توسعه این شهرستان ضروری دانست و همچنین برای روان سازی امور مردم، خواستار ارتقای جایگاه فرمانداری ها از سوی مسئولان ذی ربط شد.
شهرستان لامرد در فاصله 464 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار