دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۴۷۳ نفر شب برای اسکان نوروزی در کلاس‌های درس استان فارس رزرو اینترنتی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۵۷۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 11 March 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:خدابخش شهبازی با بیان اینکه از آغاز رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان در استان تاکنون 5 هزار و 107 کلاس رزرو شده است، اظهار داشت: در مجموع 8 هزار و 491 نفر برای اسکان در مراکز آموزشی فارس تا امروز ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی خانواده‌های برای اسکان بیشتر از یک شب ثبت‌نام کرده‌اند در مجموع تاکنون برای اسکان 25 هزار و 473 نفرشب رزرو اینترنتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه رزور اینترنتی اسکان فرهنگیان از 4 اسفندماه آغاز شده است و تا 24 اسفندماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متقاضیان برای رزرو محل اسکان باید به سامانه eskan.medu.ir مراجعه کنند.

شهبازی با بیان اینکه پذیرش حضوری مهمانان نوروزی به صورت رسمی از 28 اسفندماه آغاز می‌شود و 68 پایگاه در استان فارس آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است، گفت: 13 هزار و 472 کلاس درس در قالب 680 مدرسه آماده پذیرش فرهنگیان در استان فارس است.

وی با بیان اینکه تمام خانه‌های معلم استان آماده پذیرش فرهنگیان هستند، خاطرنشان کرد: 36 سالن ورزشی، 3 خوابگاه دانشجویی، 3 خوابگاه دانش‌آموزی، 3 خوابگاه ورزشی و اردوگاه شهید دستغیب نیز در مواقع ضرروی آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار