مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان فارس پروژه هایی را در شهرستان های لارستان و داراب و جهرم افتتاح خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 10 March 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان فارس پس از ورود به شیراز در فرودگاه شهید دستغیب مورد استقبال مسوولان استان قرار خواهد گرفت و بلافاصله به شهرستان لارستان می رود و از پروژه خیر ساز سالن زیبای منیری بازدید خواهد کرد.  بازدید از ورزشگاه تختی شهرقدیم لار،‌ورزشگاه شهید دانشیار شهید جدید،‌ افتتاح ورزشگاه محبی گراش و همچنین افتتاح زمین چمن مصنوعی دهستان های فداغ و خلیلی از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش به لارستان می باشد.

 وزیر ورزش و جوانان سپس در شهرستان داراب زمین چمن مصنوعی را افتتاح می کند و همچنین کلنگ احداث خانه جوان در این شهرستان به زمین زده خواهد زد.

همچنین در شهرستان جهرم با حضور وزیر ورزش و جوانان زورخانه این شهرستان افتتاح می شود و عملیات اجرایی احداث خانه جوان نیز آغاز خواهد شد. وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به استان فارس عصر امروز شنبه ۱۹ اسفند ماه در جلسه و گردهمایی اهالی ورزش شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار