بر اساس مستندات منتشر شده از ۱۸ نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی ۱۲ نفر از آنها با امضا طرح اعاده اموال نامشروع از مسئولان موافقت خود را با این طرح اعلام کردند.
کد خبر: ۵۷۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 08 March 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: مدتی است طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است. براساس این طرح، هیئتی متشکل از نمایندگان قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، روسای کمیسیون های اصل نود و حقوقی قضایی بر اموال مسئولان نظارت کرده و در صورت تخلف حکم مصادره به نفع تولید و اشتغال صادر می کند.

طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس شورای اسلامی حالا به امضاء 166 نفر از نماینده ها رسیده و اسامی آنها منتشر شده است. بر اساس مستندات منتشر شده از 18 نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی 12 نفر از آنها با امضا این طرح موافقت خود را اعلام کردند.

در بین امضاء کنندگان نام کوروش کرم پور نماینده(فیروزآباد،فراشبند، قیرکارزین)، علاءالدین خادم نماینده(سپیدان)، داریوش اسماعیلی نماینده(سروستان،خرامه، کازرون)، حسین رضا زاده نماینده(کازرون)، رحیم زارع نماینده(آباده،بوانات، خرم بید)محمد رضا رضایی نماینده(جهرم)، مسعود گودرزی نماینده (ممسنی)، سیدحسین‌افضلی‌ نماینده(اقلید)، محمدمهدی برومندی نماینده(مرودشت،ارسنجان، پاسارگاد)، جمشید جعفرپور نماینده (لارستان، خنج)، محمد جواد جمالی نماینده(فسا)و اصغر مسعودی نماینده(نیریز و استهبان) مشاهده می شود.

بر این اساس نام چهار نماینده شیراز، علی اکبری، فرج الله رجبی، مسعود رضایی، بهرام پارسایی و رضا انصاری نماینده(داراب) و سید محسن علوی نماینده(لامرد، مهر) پای این طرح خالی است.

گفتنی است طی چند روز اخیر کمپین حمایت از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، به منظور انتقال دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات صاحبنظران، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم به طراحان آن و نیز پیگیری اعاده اموال نامشروع مسئولان از سوی مردم، راه‌اندازی شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار