سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر بازی بسیار سختی داشتیم و خوشحالم که از میدان سربلند خارج شدیم.
کد خبر: ۵۷۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 05 March 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:علی اصغر کلانتری پس از برد مقابل شهرداری ماهشهر در کنفرانس خبری اظهار داشت: در ابتدا خدا را شکر که از این بازی بسیار سخت سربلند خارج شدیم و لطف خدا شامل ما شد تا هوادارانمان شاد استادیوم را ترک کنند و این برد را به تمامی هواداران، مسوولان استان و اصحاب رسانه و تمامی خبرنگاران و مطبوعات که همواره کنار تیم می باشند تقدیم می‌کنم.

وی در خصوص بازی افزود: نیمه اول بسیار ضعیف عمل کردیم و بدترین نیمه اول طول فصل خود را سپری کردیم چون خیلی پر اشتباه بودیم، در کل از نیمه اول اصلا راضی نیستم و ٤٥ دقیقه را از دست دادیم، انشالله در جلسات آنالیز دلیل آن را بررسی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: هر چه نیمه اول ضعیف بودیم نیمه دوم را خوب شروع کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم و حتی می توانستیم گل دوم را هم زودتر به ثمر برسانیم و دقیقا بر خلاف نیمه اول که تیم حریف مسلط بود نیمه دوم تیم ما بازی را در دست گرفت و خدا را شکر که توانستیم همانند چند بازی که نیمه اول را باخته بودیم و در نهایت برنده شده بودیم امروز نیز همین اتفاق افتاد و یک بازگشت باشکوه داشتیم.

کلانتری در خصوص داوری نیز خاطرنشان کرد: هر چه از داوران جوان در طول فصل راضی بودم ولی امروز داوری در چند صحنه تمرکز بازیکنان و نیمکت ما را بهم زد و حتی یک صحنه مشکوک به پنالتی بود که البته می بایست فیلم بازی را ببینم که اگر چنین باشد واقعا ظلم بزرگی در حق ما شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار