رئیس هیئت اسکی فارس :پیست های اسکی واقع دراین شهرستان مقصد گردشگران زمستانی است و می توانند از این جاذبه توریستی ورزشی منطقه جنوب کشوراستفاده لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 03 March 2018

تابناک فارس به نقل از مارگون: محمد یزدانپناه رئیس هیئت اسکی فارس درگفتگو باخبرنگارمااظهار داشت :باتوجه به عدم بارش مناسب برف در زمستان سال جاری وباتوجه به بارش برف در روزهای گذشته و به دنبال بارش های خوب درروزهای اخیر و ارتفاع مناسب برف و برودت هوا پیست های اسکی سپیدان با تلاش بی وقفه دست اندرکان ، این مجموعه های ورزشی آماده شد و علاقمندان به اسکی می توانند همه روزه از خدمات ورزشی آن بهره مند شوند.

رئیس هیئت اسکی فارس ادامه داد:پیست های اسکی شهرستان سپیدان یکی از جاذبه های طبیعی و ورزشی استان فارس ومنطقه جنوب کشور در فصل زمستان است. این پیست ها( تربیت بدنی وپولادکف وسه چاه) در شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان و در فاصله های 70و88 کیلومتری شیراز مرکز استان فارس، در کوه زاگرس قرارگرفته است.

یزدانپاه ادامه داد:برف فراوان، شیب منطبق با استاندارهای بین المللی از محاسن این پیست ها برای برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی است. این پیست ها( تربیت بدنی وپولادکف وسه چاه ) دارای 2 دستگاه بالابر ویژه آقایان و خانم ها با طول مسیری برابر با 800 تا 1500 متر و یک دستگاه بالابر آموزشی با طول 300 متر می باشد. نزدیکی به جاذبه های طبیعی و گردشگاه هایی چون برم فیروز وآبشار مارگون، دسترسی به جاده آسفالته و نزدیکی به محل های اقامتی، پارکینگ و امکانات رفاهی ،رستورن از جمله مزایای این پیست به شمار می رود.

رئیس هیئت اسکی فارس در این باره گفت: بارش های بسیار خوب روزهای اخیر باعث انباشته شدن برف مناسب در مسیر پیست اسکی شهرستان سپیدان شد و براین اساس دست اندرکاران اقدام به بازگشایی پیست کردند.
یزدانپناه در گفت و گو باخبرنگار مااظهار کرد: تمامی امکانات مورد نیاز برای حضور علاقه مندان به اسکی فراهم شده و می توانند از این پیست های بین المللی کشور استفاده کنند.

وی بیان کرد: پیست اسکی های اسکی در شهرستان سپیدان به طور کامل تحت پوشش بیمه ورزشی قرار دارد و محدودیتی برای حضور اسکی بازان در این پیست نداریم.

یزدانپناه خاطرنشان کرد: امسال با همکاری هیات اسکی استان فارس قصد برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف در پیست های شهرستان راداریم.

وی بیان داشت: پیست های اسکی واقع دراین شهرستان مقصد گردشگران زمستانی است و می توانند از این جاذبه توریستی ورزشی منطقه جنوب کشوراستفاده لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این پیست در روزهای تعطیل هر هفته از ساعت 9 تا 17 آماده استفاده علاقه مندان به ورزش اسکی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار