برق جدید با ترکیبی جوان برای کسب امتیاز رودرروی بادران تهران قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۷۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 03 March 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم برق جدید فارس در هفته ۲۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه در ورزشگاه کارگران تهران میهمان بادران تهران خواهد بود.

شاگردان رحمان رضایی در تیم برق با شکست ماشین سازی تبریز در هفته ۲۵ از بحران خارج شدند و به نخستین برد خود در دور برگشت دست یافتند و حال مقابل تیم بالانشین بادران تهران قرار می‌گیرند.

در حالی که به نظر می‌رسید برقی‌ها با شرایطی بهتر گام به بازی با نماینده تهران می‌گذارند، اما از این تیم خبر می‌رسد بازیکنان برق پس از برد مقابل ماشین سازی تبریز بدلیل مشکلات مالی اعتصاب کرده و در تمرینات حضور نیافتند.

رحمان رضایی، سرمربی برق جدید فارس در خصوص مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان این تیم  گفت: باشگاه برق از ابتدای فصل شرایط خیلی خوبی نداشت و تا جایی که من می‌دانم تقریبا ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است در صورتی که اکثر تیم‌ها تاکنون بین ۳۰ تا ۴۰ درصد پرداختی داشته اند و فقط ۴ یا ۵ تیم خاص درصد بیشتری به بازیکنان شان پرداخت کرده اند.

رحمان رضایی با بیان اینکه انتظار بیشتری از بازیکنانش داشته افزود: با اعتصاب هیچ چیز درست نمی‌شود و از این اتفاقات خود بازیکنان و تیم ضربه می‌خورند و ما به دلیل انتظاری که هواداران از ما دارند، مجبوریم کار خودمان را انجام دهیم و تصمیم گیری را بر عهده کمیته انضباطی باشگاه می‌گذاریم.

سرمربی برق جدید در مورد شرایط تیمش پیش از دیدار با بادران تهران گفت: در این دو روزی که بازیکنان اعتصاب کرده اند، با بازیکنان امید و جوانان تمرینات را پیگیری کردیم و از این موضوع هیچ هراسی هم ندارم.

رضایی ادامه داد:با ۱۸ بازیکن جدید به این دیدار می‌رویم و اگر تا پایان فصل هم بازیکنانی که اعتصاب کرده اند را در اختیار نداشته باشم، با همین جوانان با انگیزه که نخستین بار است بازی در لیگ یک را تجربه خواهند کرد، به میدان می‌رویم.

در جدول رده بندی نارنجی پوشان شیرازی با ۳۶ امتیاز در مکان دهم قرار گرفته و بادران تهران با داشتن بهترین خط حمله لیگ و ۴۴ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم، به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال تبدیل شده اند.

بادران تهران در صورتی که بتواند برق جدید را شکست دهد و فجر سپاسی از پس شهرداری ماهشهر بر نیاید، جایگاهش را در مکان سوم تثبیت می‌کند.

قضاوت این بازی را بیژن حیدری به همراه کمک‌های خود حمید سبحانی و محمدعلی رضایی انجام خواهند داد.

گفتنی است تیم برق جدید فارس در دیدار رفت با ۲ گل بادران تهران را شکست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار