امام جمعه لارستان با تأکید بر هوشیاری مردم و مسوولان، تصریح کرد: مستکبرین ایران را یک مشکل برای خودشان می‌دانند و درواقع ایران یک نیروی مؤثر در دنیا است و همین موضوع موجب نگرانی آمریکایی‌ها و مستکبرین شده است.
کد خبر: ۵۷۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 03 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به اینکه مستکبران عالم برای مناطق مختلف دنیا برنامه دارند، اظهار داشت: این برنامه‌ها به‌گونه‌ای تبیین می‌شود که منافع آن‌ها را در دنیا تأمین کند.

وی یکی از برنامه‌های آن‌ها را طرح خاورمیانه جدید برشمرد و افزود: در این طرح باید چند کشور جدید شکل می‌گرفتند و این کشورها در حدی از توانمندی و قدرت دست یابند که منافع مستکبرین عالم حفظ شود.

امام جمعه لارستان بابیان اینکه پروژه داعش بر همین اساس شکل گرفت، تصریح کرد: آمریکایی‌ها اعتقاد داشتند که برای انجام این طرح باید تلفاتی نیز در نظر گرفت اما چیزی که باعث شد این طرح با شکست روبه‌رو شود این بود که ملت ایران تمام‌قد در مقابل مستکبرین مقاومت کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه غربی‌ها می‌خواستند سوریه و حزب‌الله را از بین ببرند اما باز هم ایران در مقابل آن‌ها ایستاد، خاطرنشان کرد: مستکبرین به سمت عراق رفتند و از طریق کردستان عراق وارد شدند و سعی بر تجزیه این کشور داشتند اما باز هم با ورود ایران ناکام ماند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با شکست‌های پی‌درپی در غرب آسیا به دنبال تضعیف اصل مقاومت یعنی ایران هستند، یادآور شد: راهکار آن‌ها ایجاد چالش در درون ایران است.

موسوی بابیان اینکه مستکبران می‌خواهند تا مردم به جان خود و نظام بیافتند تا باعث تضعیف ایران شوند، عنوان کرد: آن‌ها از طریق تحریم‌ها، صحبت‌های بچه‌گانه مسوولان عربستان و نشان دادن چندتکه به عنوان کمک موشکی ایران به یمن می‌خواهند تا علیه ایران اقدام کنند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر هوشیاری مردم و مسوولان، تصریح کرد: مستکبرین ایران را یک مشکل برای خودشان می‌دانند و درواقع ایران یک نیروی مؤثر در دنیا است و همین موضوع موجب نگرانی آمریکایی‌ها و مستکبرین شده است.

وی بابیان اینکه آمریکایی‌ها از هرگونه اعتراض در زمینه‌های مختلف در ایران حمایت می‌کنند، افزود: حتی اگر دزدها درجایی تجمع کردند آن‌ها حمایت می‌کنند.

موسوی با اشاره به اینکه تدبیر جمهوری اسلامی و الگویی که رهبر انقلاب معین کرده‌اند موجب شده تا مستکبرین بدون نقاب خود را نشان بدهند، گفت: آن چیزی که ریشه استقامت در مقابل انهاست وجود یک نظام مقتدر دارای ایدئولوژی حق مدار است.

وی با بیام اینکه نظام دشمنان، نظام منفعت مدار است اما نظام جمهوری نظامی حق‌مدار، یادآور شد: ما نباید به‌گونه‌ای حرف بزنیم که باعث شادی دشمن شود.

امام جمعه لارستان هشدار داد: تنها امید دشمنان ایجاد ناامنی و نارضایتی در درون ایران است.

وی مادران و همسران شهدا نمادهای ایثار و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های دینی معرفی کرد و افزود: الگوی زنان، حضرت ام‌البنین(س) است که 4 فرزند خود را در کربلا فدای امام حسین(ع) کردند.

موسوی بابیان اینکه هفته منابع طبیعی در پیشرو قرار دارد، اضافه کرد: توجه به منابع طبیعی درواقع توجه به حیات انسان‌هاست.

وی خطاب به مسوولان برای توزیع درختان سازگار با محیط منطقه لارستان در هفته منابع طبیعی، گفت: دیده‌شده، درختانی غرس می‌شود که برای منطقه ضرر نیز داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار