امام‌جمعه شیراز گفت: منافقین و بدگویان به دنبال قطع رابطه مردم و حکومت هستند و سیاست آمریکا نیز در همین راستا است.
کد خبر: ۵۷۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 24 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ‌اتفاق شب شهادت حضرت زهرا در خیابان پاسداران تهران که منجر به شهادت چند نیروی ناجا شد، اظهار داشت: این کار ظاهرش از جانب دراویش بود اما روی دیگر سکه منافقینی بودند که در تمام این صحنه‌ها حضور دارند.

وی افزود: روی دیگر سکه سیاست استکبار است که نمی‌خواهد کشوری که برای منطقه امنیت ایجاد می‌کند خودش امنیت داشته باشد، بنابراین هر روز یک بلوا ایجاد می‌کنند که این آرامش از بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: کسانی که این وحشی‌گری را انجام دادند باید مجازات شوند چراکه خانواده‌ها را به وحشت انداخته و امنیت مردم را سلب کردند.

امام‌جمعه شیراز افزود: نکته دوم در حادثه خیابان پاسداران این است که باید عمق این حادثه را برای مردم تشریح کرد و نقش آمریکا و منافقین را در این حادثه آشکار ساخت.

ایمانی همچنین گفت: شهدای این حادثه را نیز باید تحلیل کرد چراکه شهدای امنیت بودند و قدردان نیروی انتظامی بود، ضمن اینکه از این حادثه نباید به‌سادگی گذشت.

وی در بخش دیگر یاز سخنان خود به تصویب بودجه در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: این روزها که بودجه در مجلس و دولت مطرح است باید به اقتصاد مقاومتی توجه کرد و از اصول آن خارج از حوزه شعار، غفلت نکرد.

امام‌جمعه شیراز افزود: نکته مهم در تصویب بودجه توجه به محرومان است چراکه محرومانی داریم که عضو کمیته امداد و بهزیستی هستند و باید فضای آرامش خاطر را برای آنان فراهم کرد که امیدواریم مسوولان از اعتبارات بیشترین بهره را برای گشایش امور ببرند.

وی با اشاره به سانحه هوایی اخیر در یاسوج نیز گفت: حادثه بسیار غم‌انگیز بود، خداوند به بازماندگان صبر و شکیبایی عطا کند.

ایمانی همچنین در خطبه نخست نماز جمعه این هفته با اشاره به اصل اعتمادسازی تصریح کرد: چیزی که در اسلام اصل بوده، این است که مردم مورد اعتماد حکومت باشند که نگهداری این اصل به عهده نخبگان و مدیریت جامعه است که گردانندگان امور باید این اعتماد را حفظ کنند و به زندگی آن‌ها برسند.

امام‌جمعه شیراز افزود: منافقین و بدگویان به دنبال قطع رابطه مردم و حکومت هستند و سیاست آمریکا نیز در همین راستا است.

وی با اشاره به ویژگی جهنمیان در آخرت نیز اظهار داشت: کسانی که اهل نماز نیستند، به فقرا سر نمی‌زنند و بدون آگاهی از دیگران پیروی می‌کنند ازجمله کسانی هستند که ویژگی جهنمی شدن دارند، به‌ویژه آنان که بدون تحقیق و مطالعه از گروه باطل پیروی می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار