امام‌جمعه موقت لامرد گفت: تعیین مدیریت عالی در لامرد همچنان در حالت ابهام است.
کد خبر: ۵۷۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 24 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سیدابوالحسن علوی در خطبه‌های نمازجمعه شهر لامرد بار دیگر به وضعیت نامشخص تعیین فرماندار جدید این شهرستان انتقاد کرد و با بیان اینکه تعیین مدیریت عالی در لامرد همچنان در حالت ابهام است، اظهار داشت: وزارت کشور و استاندار فارس توجه کنند، شهرستان کوچک لامرد در مسیر توسعه است و نیاز به مسوولان عالی دارد که بتوانند امور را به پیش ببرند.

وی افزود: باید به زودی این اتفاق رخ دهد و نباید در مسائل مهم منطقه پا در هوا باشیم، زیرا سرپرست فرمانداری که نمی‌داند به آن می‌گویند امروز می‌رود یا فردا آیا می‌تواند کارهای مهم انجام دهد.

امام‌جمعه موقت لامرد گفت: کارها به حال خودش رها شده است و اگر قرار است فردی انتخاب شود باید توانمند باشد و در غیر این صورت باید ابقا سرپرست انجام شود.

علوی با تاکید بر اینکه مردم این مسائل را پیگیری می‌کنند و ما زبان مردم هستیم و باید این مسائل را بگوئیم تصریح کرد: از تونل در حال ساخت شهید باقری بازدید کردم و قالب بندی این تونل از ۳ کیلومتر تنها ۲۰۰ متر انجام شده است.

وی اضافه کرد: می‌خواهند این تونل را افتتاح کنند که اگر چنین باشد فردا خودروهایی که زیر ریزش این تونل قرار بگیرند این برگردن چه کسی است.

علوی ادامه داد: لازمه این امر وجود مسوولان قدرتمند است که مستقر و استقرارشان قطعی باشد.

امام‌جمعه موقت لامرد به برگزاری نمایشگاه بزرگ حدیث غربت ویژه شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) ‌نیز اشاره کرد و بیان داشت: این نمایشگاه باحضور کارشناسان خبره حوزه علمیه برگزار و با استقبال باشکوه مردم همراه بود.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت به بازماندگان حادثه سقوط هواپیمایی آسمان تهران-یاسوج، حوادث خیابان پاسداران تهران را نیز محکوم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار