عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی:بخش خصوصی استان فارس ظرفیت خوبی برای ایجاد شهرک صنعتی خصوصی چوب در استان دارد که با ایجاد این شهرک بحث حمایت از مصرف کننده نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۶۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 22 February 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی خسروی عضو هیئت مدیره اتحادیه چوب و الوار شیراز گفت: ایجاد شهرک خصوصی چوب یکی از نیاز‌های شهر شیراز است که در این شهرک باید فضایی برای نمایشگاه دائمی صنایع چوبی و مبلمان برای رفع نیاز‌های بازار دائر شود.

وی افزود: بخش خصوصی استان فارس ظرفیت خوبی برای ایجاد شهرک صنعتی خصوصی چوب در استان دارد که با ایجاد این شهرک بحث حمایت از مصرف کننده نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

خسروی اظهارداشت: با ایجاد این شهرک خدماتی از جمله صنایع چوب، ام دی اف، روکش، مصنوعات، تولید و خدمات جنبی در یک مکان ارائه می‌شود و زنجیره اقتصادی ایجاد می‌کند و ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال در استان و شهر شیراز است.

وی اضافه کرد: تجمیع تولید کنندگان در یک مکان پیامد‌هایی را به دنبال دارد گفت: برای راه اندازی این شهرک نیاز به حمایت بخش دولتی و خصوصی در استان است.

رجایی نائب رئیس کمیسیون صنعت اتاق شیراز نیز گفت: در هر رشته فعالان آن می‌توانند مشکلات آن را حل کنند و ظرفیت‌هایی مانند اتاق بازرگانی، کمیسیون‌ها و کارگروه‌ها وسیله‌ای برای حل مشکلات و رشد اقتصادی در هر بخش است.
ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار