استاندار فارس:مهم ترين مسئله در حوزه حاشيه نشيني، موضوع تامين معيشت افراد است، گفت: در صنايع دستي، كارگاه هاي كوچك و بزرگ و دامپروري بايد به دنبال فراهم كردن معاش مردم باشيم و فرمانداري بايد براساس قابليت هاي هر روستا برنامه ساماندهي معاش آن ها را پيگيري كند.
کد خبر: ۵۶۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 22 February 2018

تابناک فارس به نقل ازاداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس: مهندس اسماعيل تبادار در حاشيه بازديد از طرح هاي ساماندهي اسكان حاشيه شهر شيراز در روستاي سلطان آباد با بيان اين كه چهار هزار هكتار بافت فرسوده و حاشيه نشيني در سطح استان وجود دارد، اظهار داشت: از اين ميزان حدود يك هزار و 800 هكتار آن در كلان شهر شيراز قرار دارد كه بايد براي ساماندهي آن تلاش كرد.

نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه در اطراف كلان شهر شيراز، 43 روستا شكل گرفته است، ادامه داد: اين حاشيه نشيني، ناهنجاري هاي عديده و نابساماني هاي زيستي فراواني را شكل داده است.

وي با بيان اين كه بنياد مسكن انقلاب اسلامي برنامه قابل قبولي را در برخي مناطق حاشيه اي شهر شيراز انجام داده است، افزود: اگر اين اقدامات به درستي انجام شود مي توانيم هم وضعيت اسكان افراد حاشيه نشين را ساماندهي كرده و هم متصرفات را به بيت المال بازگردانيم.

استاندار فارس تاكيد كرد: مسئله مهم اين است كه آگاهي مردم از قانون و مقررات را افزايش دهيم زيرا اين آگاهي موجب كاهش مشكلات خودشان و دولت خواهد شد،

نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اين كه مهم ترين مسئله در حوزه حاشيه نشيني، موضوع تامين معيشت افراد است، گفت: در صنايع دستي، كارگاه هاي كوچك و بزرگ و دامپروري بايد به دنبال فراهم كردن معاش مردم باشيم و فرمانداري بايد براساس قابليت هاي هر روستا برنامه ساماندهي معاش آن ها را پيگيري كند.

مهندس تبادار در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه يكي از برجسته ترين تصفيه خانه هاي فاضلاب در سطح كشور و در شهر شيراز در حال اجرا است، اظهار داشت: دو مدل از اين تصفيه خانه پيشرفته هم اكنون در حال انجام است كه تا اوایل سال آينده به بهره برداري مي رسد.

وي با تاكيد بر اين كه به دليل كيفيت بالاي تصفيه خانه شيراز، آب تصفيه شده براي بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تصريح كرد: ساير بخش هاي اين تصفيه خانه نيز در آينده تكميل و وارد چرخه تصفيه آب فاضلاب شيراز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار