تیم شهید چمران لارستان با غلبه بر تیم ملی سوریه بر بام هندبال بانوان غرب آسیا تکیه زد.
کد خبر: ۵۶۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 21 February 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: در آخرین روز از مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا عصر امروز چهارشنبه ۲ اسفندماه به مصاف تیم ملی سوریه رفت و توانست همچون سایر حریفان، این تیم را شکست دهد.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که بنا به تصمیم فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از کشورمان در این تورنمنت بین المللی شرکت کرده بود، توانست با نمایشی قاطع و حرفه ای تمامی رقبای خود را شکست دهد و با افتخار با اهتزاز پرچم سه رنگ ایران اسلامی بر سکوی نخست مسابقات غرب آسیا ایستاد و مدال خوش رنگ طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

بانوان هندبالیست لارستانی در طول این مسابقات، در نخستین بازی با نتیجه ۴۳ بر ۸ برابر تیم ملی قطر پیروز شد، در بازی دوم تیم ملی لبنان را با نتیجه ۲۹ بر ۱۹ مغلوب کرد، در بازی بعد با حساب ۳۸ بر ۱۶ مقابل تیم ملی قطر به برتری پرگل دست یافت، در بازی چهارم تیم میزبان یعنی اردن را در برابر دیدگان تماشاگران با نتیجه ۲۸ بر ۱۶ شکست داد.

در بازی پایانی، هندبالیست های لارستانی که خیالشان بابت قهرمانی کمی آسوده تر از تیم ملی سوریه بازی را با آرامش بیشتری آغاز کردند و به همین جهت امتیازات بسیار نزدیک در حال افزایش بود تا اینکه بازیکنان تیم ملی کشورمان به تدریج با نزدیک شدن به پایان نیمه اول فشار را افزایش دادند و توانست با فاصله ۴ امتیازی و با نتیجه ۸ بر ۴ به رختکن بروند.

در نیمه دوم، بازیکنان تیم شهید چمران لارستان از همان آغاز بازی، با شروعی آتشین فاصله امتیازات خود را بیشتر و بیشتر کردند تا اینکه حریف سوریه ای شیرازه بازی را از دست داد و با نتیجه سنگین و پرگل ۲۳ بر ۸ نتیجه را به شیرزنان ایرانی واگذار کردند تا بدین ترتیب برای نخستین بار بانوان غیور کشورمان به قهرمانی این مسابقات دست یابند.

بنا بر نتایج بدست آمده، تیم ملی ایران(شهید چمران لارستان) با ۱۰ امتیاز به قهرمانی رسید، تیم ملی اردن با ۸ امتیاز نائب قهرمان شد و تیم ملی سوریه با ۶ امتیاز به مقام سوم قناعت کرد.

مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا با حضور ۶ تیم ایران، سوریه، اردن، قطر، عراق و لبنان از ۲۶ بهمن ماه تا ۲ اسفندماه جاری به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار