رئیس هیات ورزش همگانی استان فارس گفت: برای برگزاری باشکوه پیاده‌روی 18 اسفند در شیراز، نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی هستیم.
کد خبر: ۵۶۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 19 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سیروس پاک‌فطرت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای پیاده‌روی بزرگ خانوادگی که روز 18 اسفندماه در شهرک میانرود برگزار خواهد شد، نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه اتوبوس‌رانی، آتش‌نشانی، شهرداری و... خواهیم بود.

وی افزود: جهت ایجاد نظم و امنیت نیز انتظار می‌رود شورای تأمین استان نهایت تلاش خود را صورت دهد که در این راستا هماهنگی‌هایی انجام‌شده است.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: این پیاده‌روی خانوادگی جهت ایجاد شورونشاط بین خانواده‌ها برگزار خواهد شد و به توصیه استاندار فارس، برای تبلیغ اهمیت ورزش و دوری از اعتیاد به مواد مخدر برنامه‌ریزی‌شده است.

عضو شورای شهر شیراز همچنین گفت: پخش مستقیم این برنامه پیاده‌روی از شبکه استانی قطعی است و برای پخش از شبکه 3 سیما در برنامه صبح و نشاط نیز با مدیران این شبکه وارد مذاکره شده‌ایم.

وی در پایان نیز با تأکید بر اهمیت ورزش همگانی در ایجاد سلامت و نشاط در جامعه گفت: پیش از ورزش قهرمانی باید از ورزش همگانی عبور کرد، بنابراین اهمیت ورزش همگانی بر مردم و مسؤولان پوشیده نیست و انتظار می‌رود که همگان در برگزاری پیاده‌روی بزرگ 18 اسفند مشارکت کنند تا یک کار قشنگ خانوادگی به ثمر بنشیند.

یادآور می شود پیاده روی بزرگ خانوادگی شیراز روز 18اسفندماه سال جاری در شهرک میانرود شیراز برگزار خواهد شد که قرار است مردم در ورزشگاه پارس گردهم آمده و جشن میلاد حضرت زهرا(س) نیز در همین مکان برگزار شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار