رییس هیأت هندبال استان فارس گفت: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان موفق شد در سومین بازی مسابقات غرب آسیا برابر تیم ملی قطر به پیروزی پرگل دست یابد.
کد خبر: ۵۶۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 19 February 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:علیرضا پاکدل امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا، روز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۹۶ با انجام ۳ بازی پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین بازی این روز، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که به نمایندگی از ایران در این رقابت ها حضور دارد با نتیجه ۳۸ بر ۱۶ از سد تیم ملی قطر گذشت و سومین برد را به نام خود ثبت کرد.

رییس هیأت هندبال استان فارس ادامه داد: هندبالیست‌های لارستانی در ۲ بازی گذشته خود در این تورنمنت موفق به شکست تیم‌های ملی عراق و لبنان شدند.

پاکدل افزود: در سایر بازی‌ها، تیم ملی لبنان با نتیجه ۲۷ بر ۱۷ بازی را به تیم ملی سوریه واگذار کرد و تیم ملی اردن با حساب ۲۹ بر ۱۴ برابر تیم ملی عراق به پیروزی دست یافت.

وی اذعان داشت: با نتایج رقم خورده، تیم شهید چمران لارستان با ۶ امتیاز و بر حسب تفاضل گل نسبت به تیم ملی اردن در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

رییس هیأت هندبال استان فارس تصریح کرد: مسابقات هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا به میزبانی کشور اردن و با حضور ۶ تیم در حال برگزاری است و تا دوم اسفندماه ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار