تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال دسته یک کشور با شکست تیم آلومینیوم اراک مدعی صعود به لیگ برتر شد.
کد خبر: ۵۶۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 19 February 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:در این بازی که در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود گذشت و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول، فاصله خود را با تیم های نفت مسجد سلیمان، بادران تهران و خونه به خونه بابل کمتر کرد.
فجریها در این دیدار و در ادامه روند رو به رشد خود بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در نیمه نخست با زدن 2گل خیال خود را راحت کردند و با پیروزی به رختکن رفتند.
در دقیقه پنج بازی، شاهین مجیدی مهاجم تیم فجر که در این بازی چهره بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت با یک ضربه زیبا تیر افقی دروازه تیم آلومینیوم اراک را به لرزه در آورد.
دقیقه 13 فجریها مزد برتری خود را گرفتند و در این لحظه بر روی ارسال خوب شاهین مجیدی توپ با ضربه سر ابوذر صفر زاده تور دروازه آلومینیوم را به لرزه در آورد و گل نخست میزبان رقم خورد.
در دقیقه 23 امین شجاعیان، هافبک تیم فجر که گل های زیادی را برای تیمش از روی ضربه کاشته به ثمر رسانده است این بار هم از فاصله 25 متری با یک ضربه محکم و زیبا گل دوم فجر را به ثمر رساند تا خیال شاگردان کلانتری راحت شود.
فجریها پس از به ثمر رساندن گل دوم، بازی را کنترل کردند و تیم آلومینیوم اراک هم نتوانست در این نیمه خطری را روی دروازه میزبان انجام دهد و در دقیقه 40 در حالی که شاهین مجیدی با دروازه بان تیم آلومینیوم تک به تک شده بود با خطای مدافع این تیم متوقف شد اما فجریها که اعتقاد به پنالتی داشتند، داور این دیدار رای به ادامه بازی داد و اعتراص میزبان هم به جایی نرسید و سرانجام این نیمه با برتری 2 بر صفر فجر پایان یافت.
در نیمه دوم، تیم آلومینیوم اراک برای جبران گل های خورده، بازی خوبی ارایه داد اما حملات آنها که اکثرا با بازی مستقیم همراه بود توسط مدافعان تیم فجر دفع شد و در ادامه نیز فجریها دو باره بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 68 به گل سوم دست یافتند.
در این لحظه ابوذر صفر زاده که بارها مدافعان تیم میهمان را آزار داده بود از سد مدافع تیم آلومینیوم درون محوطه هجده قدم گذشت و با خطا متوقف شد و داور اعلام پنالتی کرد که ضربه شاهین مجیدی برخلاف جهت حرکت دروازه بان تیم آلومینیوم به گل سوم میزبان تبدیل شد.
در ادامه نیز فجریها برتری خود را بر حریف دیکته کردند اما نتوانستند به گل چهارم دست یایند و سرانجام این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود فجر پایان یافت و تیم آلومینیوم هم در این بازی کاملا اسیر بازی خوب فجریها شد و نتوانست حتی یک فرصت گل هم ایجاد کند.
همچنین تیم برق جدید شیراز در این هفته و در ادامه ناکامی خود نتوانست برابر تیم انتهای جدولی صبای قم به برتری برسد و با نتیجه یک بر یک متوقف شد و با 33 امتیاز در رده دهم ایستاد.
با پایان هفته بیست و چهارم، تیم نفت مسجدسیلمان بدون احتساب بازی این تیم برابر راه آهن تهران که هم اینک در حال برگزاری است با 46 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم خونه به خونه بابل با 45 امتیاز دوم است، و تیم بادران تهران هم با 44 امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد و تیم فجر هم با 42 امتیاز چهارم است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دو می روند.
تیم های ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران سه تیم انتهای جدول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار