جوان لارستانی موفق به کسب مقام سوم مسابقات تیم ملی کشتی آزاد کشور شد.
کد خبر: ۵۶۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 19 February 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالنبی عسکری زاده دبیر هیأت کشتی شهرستان لارستان با بیان اینکه محمدرضا عسکرپور از این شهرستان مقام سوم پیکار‌های کشتی آزاد مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جوانان کشور را بدست آورد، اظهار کرد: او به عنوان تنها نماینده فارس به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی اضافه کرد: این کشتی گیر لارستانی در دور اول رقابت‌ها موفق شد محمد پاپی زاده قهرمان گروه «ب» جوانان کشور از خوزستان را با امتیاز عالی مغلوب کند.

عبدالنبی عسکری زاده بیان کرد: این ورزشکار در دور دوم مقابل علی فغانی از مازندران شکست خورد.

وی تصریح کرد: عسکرپور در دور سوم برابر علیرضا رحمانی مقدم از استان لرستان موفق شد این کشتی گیر را با حساب ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد.

دبیر هیأت کشتی شهرستان لارستان ادامه داد: این کشتی گیر لارستانی در دور چهارم رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور مقابل سجاد چهاردولی حریف ریزنقش همدانی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به جمع ۳ نفر برتر این پیکار‌ها پیوست.

عسکری زاده گفت: این کشتی گیر جوان در کشتی پنجم خود با امیرحسین مقصودی از توابع تهران با حساب ۳ بر یک تن به شکست داد و پس از کشتی گیران توابع تهران و مازندران به مقام سوم وزن ۶۵ کیلوی این رقابت‌ها رسید.

دبیر هیأت کشتی شهرستان لارستان افزود: محمدرضا عسکرپور عضو چندین ساله تیم ملی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران است که چندین مدال مسابقات قهرمانی کشور را در کارنامه افتخارات خود دارد و عضو تیم ملی ایران در جام بین المللی شاهد بوده است.

عسکری زاده اضافه کرد: این کشتی گیر لارستانی به عنوان تنها نماینده استان فارس در اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان جمهوری اسلامی ایران حضور می‌یابد.

مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با حضور ۹۴ کشتی گیر از ۲۱ استان کشور و با برگزاری ۱۸۱ مسابقه در هشت دور، در سالن امام علی (ع) شهرستان سیرجان کرمان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار