فرماندار شهرستان سمنان:
به گزارش رتابناک سمنان ،روابط عمومی فرمانداری سمنان در نشستی که با حضور سید عباس دانایی فرماندار،عبدی مدیرکل ثبت و اسناد و. املاک استان ،مسکن و شهرسازی با موضوع بررسی موانع پیش روی صدور اسناد مالکیت عیانی واحدهای مسکن مهر که به همراه ارائه گزارشی از دستورالعمل ها و قوانین این بخش از سوی دستگاههای متولی برگزار شد
کد خبر: ۵۶۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 17 February 2018
به گزارش تابناک سمنان ،روابط عمومی فرمانداری سمنان در نشستی که با حضور سید عباس دانایی فرماندار،عبدی مدیرکل ثبت و اسناد و. املاک استان ،مسکن و شهرسازی با موضوع بررسی موانع پیش روی صدور اسناد مالکیت عیانی واحدهای مسکن مهر که به همراه ارائه گزارشی از دستورالعمل ها و قوانین این بخش از سوی دستگاههای متولی برگزار شد دانایی با اشاره به هدف از برگزاری این جلسه تعامل و برنامه‌ریزی برای صدور سند مالکیت با تاکید بر افزایش تعامل وهمکاری بیش از پیش اداره کل ثبت اسناد واملاک استان با دستگاههای متولی جهت صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکن مهر ودر رهن قرار گرفتن این اسناد در بانک اظهار داشت با افزایش همکاری های فی مابین ورفع موانع پیش رو انتظار می رود اسناد مالکیت این واحدها هر چه سریعتر صادر ودر رهن بانک قرار گیرد . 
سید عباس دانایی فرماندار سمنان با اشاره به اقدامات مطلوب دستگاههای متولی در شناسایی و رفع موانع موجود در صدور اسناد مالکیت از صدور اسناد مالکیت عیانی واحدهای مسکن مهر خبر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار