سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:در طول سال 96 چندین بار افزایش قیمت ها رخ داده است، اظهار داشت: بنابراین دیگر نباید در شب عید اقلام گران شود و نهایت افزایش قیمت باید در حدود یک تا دو درصد باشد.
کد خبر: ۵۶۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 17 February 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:رحیم زارع  تنظیم بازار شب عید توسط دولت را ارزیابی کرد و گفت: برای تنظیم بازار شب عید معمولا روال این است که اگر اقلام مورد نیاز را در انبارها داشته باشیم دولت نسبت به واردات اقدام نمی کند و با توجه به بارندگی در طول سال در زمینه میوه و مرکبات نیازی به واردات نداریم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع آنفولانزا مرغی در خصوص تامین نیاز این کالا در شب عید، بیان داشت: در حال حاضر اطلاعی از وضعیت تامین مرغ در کشور نداریم اما اگر دولت موفق به افزایش تولید مرغ نشده است باید برای تنظیم بازار نسبت به واردات مرغ اقدام کند.

نماینده مردم بوانات و آباده در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه ستاد تنظیم بازار باید کسری اقلام را برآورد و نسبت به تامین آن اقدام کند، گفت: علاوه بر تامین اقلام مورد نیاز، بحث گرانی در ایام منتهی با نوروز نیز مطرح است، اعتقاد دارم که نباید گرانی رخ دهد.

وی ادامه داد: افزایش قیمت در شب عید منصفانه نیست و ستاد تنظیم بازار، اصناف، اتحادیه ها و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید مانع افزایش قیمت ها شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول سال 96 چندین بار افزایش قیمت ها رخ داده است، اظهار داشت: بنابراین دیگر نباید در شب عید اقلام گران شود و نهایت افزایش قیمت باید در حدود یک تا دو درصد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار