فجرسپاسی برای ثبت دوازدهمین برد این فصل خود مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی می‌کند.
کد خبر: ۵۶۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۲۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فجر شهید سپاسی از ساعت ۱۴ فردا یکشنبه ۲۹ بهمن در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان آلومینیوم اراک است.

علی اصغر کلانتری و شاگردانش این روز‌ها در اوج هستند و تا پایان هفته ۲۳ با یازده برد، ۶ تساوی، ۶ شکست و ۳۹ امتیاز در مکان چهارم جدول رقابت‌ها قرار دارند و چهره یک تیم مدعی را به خود گرفته اند.

در طرف مقابل آلومینیوم اراک بحران زده قرار دارد، تیمی که با روند نامطلوب نتایج خود و کسب تنها ۲۵ امتیاز در مکان چهاردهم جای گرفتند و در صورت ادامه این روند، یکی از تیم‌های سقوط کننده لقب می‌گیرند.

نماینده فارس در هفته ۲۳ و در دیداری خارج از خانه با تک گل ارزشمند شاهین مجیدی موفق به شکست ایرانجوان بوشهر شد و آلومینیوم اراک با تساوی ۲ بر ۲ مقابل ماشین سازی تبریز متوقف شد و از ۳ امتیاز بازی خانگی خود محروم ماند.

فجری‌ها در صورت پیروزی در دیدار با آلومینیوم اراک و شکست خونه به خونه مقابل ایرانجوان بوشهر، بدلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده مازندران در مکان چهارم باقی می‌مانند.

علی ابراهیمی به همراه کمک‌های خود جلیل شعرانی و صادق رستمی مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک را قضاوت می‌کند.

گفتنی است، دیدار رفت ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار