خطیب جمعه مهر:رمردم به حمدالله هوشیار و بصیرند و مسئولین باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۵۶۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از مهرستان: شاکری در خطبه اول به تبیین مسئولیت بانوان در خانواده پرداخت و افزود؛ مسئولیت همسری و تلطیف کردن فضای خانواده یکی از مهمترین مسئولیت بانوان است.

وی در همین زمینه به مصداق‌های فراوانی چون حضرت زهرا سلام الله علیها به مناسبت ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: ایشان الگویی مناسب برای بانوان جامعه می باشد.

خطیب جمعه مُهر ضمن تسلیت ایام شهادت اولین مدافع حریم ولایت ام الائمه النجبا(ع) اظهار کرد: جامعه در الگوهای متفاوت مردد نشود.
وي ادامه داد؛ بهترین الگوها در مکتب اسلام داریم یعنی شخصیتی که بهترین خلایق و کسی که خود مطابق آیه شریفه (و لقدکان لكم فی رسول الله اسوه حسنه ) بود در حقش می فرمود “فداها ابوها”.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد؛ حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند: نظام جامعه و وحدت آن در اطاعت و امامت ماست، یعنی نظام و جامعه باید رهبر و امام عادل داشته باشد.

امام جمعه مهر از حضور تماشایی مردم شهرستان مهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب تشکر کرد و افزود؛ مردم به حمدالله هوشیار و بصیرند و مسئولین باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

حجه الاسلام اصغر شاکری افزود؛ این همه مشکلات و معضلات؛ مردم را از حضور تماشایی منصرف نکرد و همه آحاد مسئولین باید قدردان این نعمت الهی باشند و این حضور تماشایی را با زحمات و خدمات بیشتر و بهتر جبران کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار