امام جمعه موقت شیراز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد گفت: توصیه مقام معظم رهبری به قوای سه‌گانه جدی گرفتن مبارزه با فساد، تبعیض و فقر بود چرا که فساد مانند اژدهای هفت‌سر می‌ماند و برای مبارزه با آن باید همه مسئولان و دستگاه‌ها وارد شوند.
کد خبر: ۵۶۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام حسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با پرسنل نیروی هوایی اظهار داشت: توصیه مقام معظم رهبری به قوای سه‌گانه جدی گرفتن مبارزه با فساد، تبعیض و فقر بود چرا که فساد مانند اژدهای هفت‌سر می‌ماند و برای مبارزه با آن باید همه مسئولان و دستگاه‌ها وارد شوند.

وی با بیان اینکه راه مبارزه با فساد روی آوردن به مطالبات مردمی است، گفت: امروز 80 درصد مطالبات مردمی اقتصادی، اشتغال و بیکاری است چرا که بسیاری از گرفتاری‌های جامعه از بیکاری منشا می‌گیرد.

مرادی با بیان اینکه برای مبارزه با فساد باید به سراغ دانه درشت‌ها رفت، افزود: برای مبارزه با مفسدان اقتصادی باید مسئولان قبل از فرار آنان به خارج اقدام کنند، اگر از دانه درشت‌ها مبارزه آغاز شود مشکلات نیز برطرف می‌شود.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و حضور گسترده مردم بیان کرد: در اغلب شهرها این حضور با رشد روبه‌رو بوده است و علاوه بر اینکه تجدید عهدی با امام و رهبری و انقلاب بود، سبب پایداری و ماندگاری انقلاب نیز می‌شود.

وی خطاب به مسئولان گفت: باید قدر این قدرت مردمی را بدانید و حضوری که مردم در روز 22 بهمن به نمایش گذاشتند، تیری به قلب دشمنان و استکبار بود.

مرادی با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه عنوان کرد: این حضور تماشایی نشان داد که قطار انقلاب همچنان بر ریل ولایت حرکت می‌کند و مردم هم در صحنه هستند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) نیز گفت: در جامعه 4 خانواده داریم، متلاشی، متزلزل، متعادل و متعالی که زندگی حضرت زهرا نمونه یک زندگی متعالی است و این نوع زندگی الگوی سایر زندگی‌ها است و مشورت، مشارکت، ساده‌زیستی، معنویت، حیا، محبت و دفاع از ولایت از اصول آن به حساب می‌آید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار