مام جمعه اقلید گفت: مسؤولان در رفع مسائل و مشکلات مردم قدم‌های مؤثر و مثبت بردارند و با استفاده از اختیارات و قوانین موجود آن‌ها را در پیچ‌وخم‌های اداری سردرگم و گرفتار نکنند.
کد خبر: ۵۶۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 15 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد با تبریک حماسه‌آفرینی دوباره مردم غیور ایران در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال اظهار داشت: ملت بار دیگر نظام و ارزش‌های والای انقلاب و دین را بیمه و با حضور پرشور و تماشایی خود دشمنان نظام و انقلاب و کشور را بایکوت کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر این مردم وفادار و همیشه در صحنه را بدانیم عنوان کرد: مسؤولان در رفع مسائل و مشکلات مردم قدم‌های مؤثر و مثبت بردارند و با استفاده از اختیارات و قوانین موجود آن‌ها را در پیچ‌وخم‌های اداری سردرگم و گرفتار نکنند.

طالبی با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی و اینکه برخی از سخنان از تیر بدتر هستند اشاره کرد و با انتقاد از ترویج منکرات، حق‌کشی‌ها، زیر پا گذاشتن حق و حقیقت و زیر سؤال بردن نظام و خدمت‌گزاران نظام در فضای مجازی گفت: برای نظام و مردم متدین قابل‌تحمل نیست که در فضای مجازی به ارزش‌ها توهین شود.

امام جمعه اقلید بیان کرد: باید اقدام جدی و مؤثر در این زمینه صورت گیرد.

وی بر لزوم تبیین و تشریح مسائل برای مردم تأکید و اظهار کرد: حتی اگر خدمتکار اداره‌ای زیر سؤال رود موجب زیر سؤال رفتن نظام است ازاین‌رو باید در راستای روشنگری مسائل و جلوگیری از چنین شبهاتی کوشید.

طالبی در بخش پایانی سخنان خود به کشتارگاه گوشت اقلید و مشکلات بسیاری که از ابتدای واگذاری تاکنون برای شهرستان به وجود آمده است، اشاره و عنوان کرد: چرا باوجوداینکه مشکلی برای آغاز به کار دوباره این مجتمع وجود ندارد، هنوز این واحد تعطیل است و چرا خلع ید نمی‌شود؟

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار