فرمانده سپاه اقلید گفت: پیکر مطهر 6 شهید گمنام در شهرستان اقلید تشییع می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 15 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سید محمود جعفری در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضور مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال واقعاً تماشایی بود.

وی افزود: این حرکت حماسی مردم مشت محکم دوباره‌ای بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویانی که به گفته خودشان زمینه را برای «نه گفتن» مردم فراهم کرند، بود.

جعفری در ادامه از میزبانی شهرستان اقلید از 6 شهید گمنام خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پیکر مطهر شهدای گمنام دو روز میهمان این شهرستان بوده و سپس در شهرهای اقلید، دژکرد و حسن‌آباد به خاک سپرده می‌شوند.

فرمانده سپاه اقلید با اشاره به اینکه هر صندلی ریاست، حاصل خون 70 شهید است و با بیان اینکه آن‌ها خون دادند تا افتخار خدمت گذاری به مردم نصیب ما مسؤولان شود، عنوان کرد: باید در راستای ادای دین و حق این شهدا بکوشیم.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام پس از سال‌ها غربت وارد کشور می‌شوند گفت: موظف هستیم آیینی مناسب در شأن مقام شامخ شهدایی که تمام وجود و زندگی خود را برای حفظ امنیت و عزت ما در طبق اخلاص گذاشتند، برگزار کنیم.

جعفری همکاری و همراهی ادارات شهرستانی و مسؤولان را برای این آیین خواستار شد و اظهار نمود: پیکر پاک شهدای گمنام، ظهر روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه جاری وارد شهرستان شده و 3 و نیم عصر همان روز از خیابان بسیج تا میدان شهدای اقلید تشییع می‌شود.

وی از برگزاری آیین «شبی با شهدا» در شهرهای دژکرد و حسن‌آباد و اقلید در همان شب خبر داد و گفت: صبح روز سه‌شنبه اول اسفندماه امسال، آیین خاک‌سپاری پیکر این شهدای والامقام برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار