رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره برداری از ایستگاه جانبازان مترو شیراز گفت: ملت از ما مسائل سیاسی نمی‌خواهد، کار صادقانه، تولید و اشتغال می‌خواهد.
کد خبر: ۵۶۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 12 February 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: علی لاریجانی گفت: حضور مردم در راهپیمایی یک بار سنگین مسوولیت را بر دوش دولت و ملت گذاشت و باید در عرصه کار و تلاش برای مردم با سرعت و دقت کار کنیم و کار‌ها را به نتیجه برسانیم.
وی افزود: نقطه کانونی که دشمن روی آن تمرکز کرده و ما نیز باید به آن توجه ویژه کنیم مسائل اقتصادی است و باید سطح تولیدات در زمینه کشاورزی، صنعت و خدمات افزایش یابد.
علی لاریجانی افزود: کشمکش‌های سیاسی ذهن ما را برای تولید و رونق در گیر می‌کند و ملت از ما مسائل سیاسی نمی‌خواهد و از ما کار صادقانه، تولید و اشتغال می‌خواهد.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان فارس دارای مزیت‌های فراوانی است، افزود: سرآمد این مزیت‌ها قدمت تاریخی آن است که این پیشینه ادبی و تاریخی موجب جاذبه گردشگری شده و به عنوان یک اولویت مهم باید برای جذب توریسم و گردشگر اقدام شود.
لاریجانی افزود: به همین منظور باید زمینه‌های توسعه زیرساخت‌ها ادامه پیدا کند، زیرا در رونق گردشگری بسیار موثر است.
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش می‌کنیم درآمد پایداری را برای شهرداری‌ها ایجاد کنیم تا شهرداری‌ها از یک مسیر مطمئن کار‌ها را به پیش ببرند.
وی افزود: در این راستا بافت فرسوده باید تغییر کند و زودتر یک فضای سالم همراه با حفظ خانه‌های تاریخی برای گردشگران ایجاد شود.
رییس مجلس شورای اسلامی به خشکسالی‌ها اشاره کرد و گفت: در استان فارس شرایط آب نگران کننده‌تر از مناطق دیگر است و باید مسیر دیگری را انتخاب کنیم تا بتوانیم از این بحران بیرون رویم.
وی افزود: به وزیر نیرو تاکید کردم که طرح آمایش آب در کشور و به ویژه استان فارس اجرا شود و این طرح به ما کمک می‌کند تا در مصرف آب در حوزه کشاورزی با ایجاد شبکه آبیاری، آبخیزداری و کشاورزی گلخانه‌ای کمک کند و باید الگوی کشت را در استان فارس تغییر دهیم و اگر این کار‌ها دیر انجام شود به ضرر استان فارس است.
وی افزود: در زمینه صنعت ثروت زیادی وجود دارد و باید این صنعت را حفظ کنیم و برای توسعه صنعت صنایعی را به کار ببریم و توسعه دهیم که آب کمتری نیاز داشته باشد و ما در مجلس برای توسعه و پیشبرد این طرح تلاش می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار