رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز مسئولیت ها را سنگین کرده است، گفت: مردم با چنین حضور گسترده ای بار سنگینی به دوش دولت، مجلس و... گذاشتند و باید این حضور همیشگی مردم با کار و تلاش جبران شود.
کد خبر: ۵۶۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 12 February 2018

تابناک فارس به نقل از مهر:علی لاریجانی در مراسم افتتاح ایستگاه مترو شیراز با اشاره به اینکه مردم به دنبال آرامش و تلاش بیشتر هستند تاکید کرد: مسائل غیر اقتصادی از جمله مشکلات امروز کشور است که این بگو و مگوهای سیاسی ذهن ها را به خود مشغول کرده است.

وی ادامه داد: اشتغالات کاذب در حوزه سیاسی باعث شد تمرکز از حوزه اصلی دور شود به همین دلیل خستگی مردم را به همراه دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم به دنبال صداقت هستند، گفت: مشکلات کشور بدون اتحاد و هماهنگی برطرف نمی شود بلکه باید برای رفع آنها دست به دست یکدیگر داد.

لاریجانی یادآور شد: آنچه که در اولویت قرار دارد شناخت مشکلات است که برای رسیدن به این مهم باید همگان بسیج شوند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز مسئولیت ها را سنگین کرده است، گفت: مردم با چنین حضور گسترده ای بار سنگینی به دوش دولت، مجلس و... گذاشتند و باید این حضور همیشگی مردم با کار و تلاش جبران شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ملت همواره حمایت خود را از انقلاب نشان دادند و باید چنین حضوری را جبران کرد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت استان فارس نیز گفت: آنچه که می تواند توانمندی و اشتغال فارس را افزایش دهد بخش صنعت است به همین دلیل نباید از این مهم غافل شد.

وی افزود: متاسفانه خشکسالی طی سال های گذشته به استان فارس ضربه زده به همین دلیل باید با روش های علمی و عملی به دنبال کاهش خسارت و رفع مشکلات باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گردشگری پتانسیل بزرگ استان فارس است، گفت: داشتن ظرفیت های تاریخی، طبیعی و... از داشته های بزرگ استان فارس است اما برای توسعه و رشد این صنعت باید زیرساخت های اصلی را توسعه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار