رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نسبت به تبعیض و فساد ناراحت هستند و باید تلاش شود نگرانی‌های مردم برطرف شود.
کد خبر: ۵۶۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 12 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا رضایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک احساس نبود بلکه یک حقیقت زنده است و جریان دارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز که ۳۹ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد انقلابیونی که دل درگرو انقلاب و رهبری دارند روزبه‌روز محکم‌تر و با ثبات‌تر هستند.

وی با بیان اینکه در طول این ۳۹ سال، انقلاب تکامل پیدا کرده است گفت: انقلاب شبیه درخت تنومندی است که ریشه‌های آن استوار بوده و در طول زمان برگ‌های جدیدی از درخت انقلاب رویش کرده‌است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از ثبات انقلاب نگران است، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی علیه ایران شروع شد و در طول عمر انقلاب با ترور رهبران انقلاب، جنگ تحمیلی، فشار و تحریم، ترور دانشمندان هسته‌ای و با استفاده از ابزار رسانه‌ای درصدد جلوگیری از شکوفایی انقلاب برآمدند.

وی افزود: افرادی در داخل کشور هم صدا با آنان هستند و در فضای مجازی و رسانه‌ها به شکل‌های مختلف بر علیه نظام توطئه و تخریب می‌کنند.

رضایی بیان کرد: هرجا مردم احساس کنند دشمن برای کشور کمین کرده و قصد ضربه زدن به کشور دارد و تحرکاتی انجام می‌دهد با اتحاد بیشتر حضور پررنگ‌تری می‌یابند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید آمادگی خود را در عرصه‌های مختلف در برابر هجمه‌های دشمنان حفظ کنیم تصریح کرد: درعرصه‌های اقتصادی باید براساس اقتصاد مقاومتی ظرفیت‌های اقتصادی کشور را فعال کرده و از ظرفیت‌های بخش خصوصی در راستای توسعه کشور بهره گرفته شود.

وی افزود: دشمن بر روی توان بنگاه‌های اقتصادی تمرکز کرده و باید قوای ۳ گانه کشور در راستای بهبود وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم تلاش کنند.

این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه در حوزه نظامی ایران یکی از کشورهای قدرتمند منطقه است، خاطر نشان کرد: قدرت نظامی ایران در جهت حمله به هیچ کشوری استفاده نمی‌شود و بدنبال کشورگشایی نیستیم بلکه تقویت قدرت نظامی ایران برای دفاع از کشور و جان مردم است.

رضایی ادامه داد: اگر امروز قوی نباشیم دشمن کوتاه نمی‌آید و قصد تعرض به کشور را دارد و اگر جرأت حمله به ایران را ندارند به‌دلیل این است که در حوزه نظامی کشور را قدرتمند کرده‌ایم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آمریکا ظالم‌ترین و بی‌رحم‌ترین دولتی است که در تاریخ سابقه نداشته است، گفت: دولت آمریکایی که امروز حرف از حقوق بشر می‌زند ۷۰ سال است که به مردم فلسطین ظلم ‌می‌کند و کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم را به شهادت می‌رساند.

وی با بیان اینکه آمریکا خجالت بکشد که حرف از حقوق بشر بزند، افزود: بمب‌افکن‌های عربستانی که بر سر مردم یمن بمب می‌ریزند توسط آمریکایی‌ها تجهیز می‌شود و گروهگ تروریستی داعش که ظلم‌ها و جنایت زیادی انجام داد توسط آمریکا شکل گرفت و آموزش دید.

رضایی عصبانیت آمریکا از ایران را طبیعی دانست و ادامه داد: آمریکایی‌هایی تلاش کردند جبهه مقاومت را از بین ببرند ولی سپاه قدس و مردم اراده کردند و نگذاشتند آنها به هدفشان برسند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب ایران مردمی و دینی است خاطرنشان کرد: تا زمانی که این روحیه وجود دارد و مردم در صحنه هستند هیچ کشوری نمی‌تواند تعرضی به نظام بکند.

رضایی افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید تلاش شود به مردم خدمت کنیم؛ مردم واقعی آنهایی هستند که در راهپیمایی شرکت کردند نه اندک افرادی که با اغتشاش خواستند مساجد و حسینیه‌ها را به آتش بکشند و اموال عمومی را تخریب کنند.

وی گفت: مردم نسبت به تبعیض و فساد ناراحت هستند و باید تلاش شود نگرانی‌های مردم برطرف شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار