رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در روزهای گذشته که مردم ایران خود را برای جشن انقلاب آماده می کردند، دشمنان از هر وسیله ای برای مایوس کردن مردم استفاده کردند تا 22 بهمن از نشاط درخور 40 سالگی انقلاب برخوردار نشود اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب، روز تماشایی با حضور گسترده مردم خلق شد.
کد خبر: ۵۶۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 11 February 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی لاریجانی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شیراز افزود: آنگونه که رهبر فرزانه انقلاب بحق پیش بینی کردند، امروز از درخشندگی در تاریخ کشور برخوردار است و به تعبیر ایشان روزی تماشایی شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی نوزدهم بهمن ماه جاری همزمان با سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی در 19 بهمن سال 1357 با امام (ره)، با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قررگاه پدافند هوایی ارتش دیدار کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار، ایام الله و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی را مایه قوام و استحکام نظام دانستند و تأکید کردند: امسال به لطف الهی، 22 بهمن از آن 22 بهمن‌های تماشایی خواهد بود.
** انقلاب اسلامی به هیچ فرد و جناحی تعلق ندارد
رئیس مجلس با بیان این که انقلاب اسلامی به هیچ فرد و جناحی تعلق ندارد، اظهار کرد: 22 بهمن به مردم تعلق دارد.
وی ادامه داد: این که در آستانه 40 سالگی قرار داریم، نشان از استواری انقلاب اسلامی دارد که امروز پس از فراز و نشیب به این جایگاه با عظمت و با عزت دست یافته است.
لاریجانی گفت: در روزهای گذشته که مردم ایران خود را برای جشن انقلاب آماده می کردند، دشمنان از هر وسیله ای برای مایوس کردن مردم استفاده کردند تا 22 بهمن از نشاط درخور 40 سالگی انقلاب برخوردار نشود اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب، روز تماشایی با حضور گسترده مردم خلق شد.
وی در تبیین دلایل تلاش دشمنان برای ناامید کردن مردم ایران به وقایع زمان پیروزی انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: هنوز انقلاب پیروز نشده بود که برخی آمریکایی ها برای سرکوب انقلاب تلاش کردند اما با هوشمندی ملت و وقت شناسی امام خمینی (ره) این کودتا خنثی و ملت ایران پیروز شد.
رئیس مجلس گفت: پس از انقلاب اسلامی، دشمنان به اقدامات خصمانه خود در قالب تحرکات گروهک ها، تخریب چهره ها و ترور شخصیت ها ادامه دادند و گروهک ترویستی منافقین انواع تهمت ها را به امام (ره)، شهید بهشتی و شهید باهنر می زدند، برخی از افراد داخل نیروهای انقلاب نیز فریب خوردند و بیشترین تهمت را به شهید بهشتی نسبت دادند، منافقین همچنین آیت الله شهید مفتح و شهدای محراب را ترور کردند تا به کشور ضربه بزنند اما با ایستادگی و استواری ملت ایران در پیشبرد اهداف خود ناکام ماندند.
آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، اسماعیل تبادار استاندار فارس و آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) در این آیین، لاریجانی را همراهی می کنند.
رئیس مجلس روز یکشنبه با استقبال استاندار فارس وارد شیراز شد و در آغاز این سفر یکروزه به زیارت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) رفت.
وی همچنین به زیارت حضرت سید میرمحمد بن موسی الکاظم (ع) برادر حضرت شاهچراغ (ع) رفت.
لاریجانی همچنین با حضور بر سر مزار آیت الله سید عبدالحسین دستغیب و قرائت فاتحه، یاد و خاطره این شهید محراب را گرامی داشت.
شرکت در آیین بهره برداری از ایستگاه جانبازان فاز 2 خط یک قطار شهری شیراز نیز در برنامه های رئیس مجلس پیش بینی شده است.
این خبر در حال تکمیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار