جشنواره عکس «درنا» با موضوع دانش‌آموزان و محیط زیست در استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 11 February 2018

تابناک فراس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سعید محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس از برگزاری جشنواره عکس «درنا» در شیراز خبر داد و گفت: دبیرخانه این جشنواره از ابتدای بهمن ماه امسال آغاز به کار کرده و از یکم تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۷ مهلت ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان و برگزاری نمایشگاه آثار منتخب ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه این جشنواره به همت اداره کل حفاظت محیط زیست استان و همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس در راستای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست و بهره‌برداری بیشتر از کتاب انسان و محیط زیست که برای نخستین سال در پایه یازدهم تحصیلی تدریس می‌شود، ادامه داد: این برنامه سعی دارد دانش آموزان این پایه را به سمت خوب دیدن و شناخت بیشتر زیبایی ها و چشم اندازهای محیط طبیعی و معضلات و مشکلات محیط زیستی استان سوق دهد.

به گفته وی جاذبه‌های طبیعت‌گردی و گردشگری، چشم‌اندازهای طبیعی و حیات وحش، آلودگی‌های زیست محیطی، محیط زیستی شهری و صنایع و معضلات محیط زیستی استان فارس از جمله محورهای این جشنواره است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس تصریح کرد: هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ قطعه عکس بوده و عکس های ارسالی با تلفن همراه و دوربین قابل پذیرش است.

محمودی اظهار کرد: عکس ها باید توسط خود شخص تهیه شده و حداکثر حجم عکس‌های ارسالی در مرحله نخست باید ۲ مگا بایت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار