استاندار فارس گفت: استان فارس مستعدترین استان کشور برای راه‌اندازی پنل های خورشیدی و تولید برق است.
کد خبر: ۵۶۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 10 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: اسماعیل تبادار بعدازظهر امروز در آئین راه‌اندازی 250 پنل خورشیدی و تحویل 400 دستگاه نیسان زامیاد مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، با تقدیر از این حرکت اشتغال‌زا اظهار داشت: استان فارس مستعدترین استان کشور برای نصب و راه‌اندازی پنل های خورشیدی است و انتظار می‌رود این عرصه برای همگان بازشده و زمینه کار برای تمام علاقه‌مندان فراهم شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار استان فارس در زمینه کسب انرژی خورشیدی، بسیار طالبم که زمینه گسترده‌تری برای بهره‌برداری از این انرژی پاک فراهم‌شده و افراد بیشتری در این عرصه مشغول به کار شوند.

مقام عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: از مددجویان کمیته امداد انتظار می‌رود که با راه‌اندازی این پنل ها، زمینه اشتغال افراد دیگر را نیز فراهم کنند.

تبادار اضافه کرد: طرح پنل های خورشیدی بسیار پسندیده و مبارک بوده، چراکه زمینه‌های اشتغال را به وجود آورده، آن‌هم در نظامی که متکی به مردم است.

یادآور می‌شود که 250 پنل خورشیدی و 400 دستگاه نیسان زامیاد امروز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس تحویل داده شد که با راه‌اندازی پنل های خورشیدی، مددجویان متقاضی می‌توانند تولید برق کرده و از این راه کسب درآمد کنند.

برای راه‌اندازی این پنل های خورشیدی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به هر کدام از متقاضیان تا سقف 30 میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار