معاون فرهنگی دادگستری استان فارس گفت:‌طلاق و جدایی و اختلافات خانوادگی فراوان است و جمعیت قابل توجهی به خاطر مسائل جزئی، بنیان خانواده آنان دچار آسیب شده است و در مسائل خانواده در مرز بحران قرار داریم.
کد خبر: ۵۶۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 10 February 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالله رجایی نسب، شنبه در دیدار با قائم مقام و کارشناسان ستاد اقامه نماز استان فارس اظهار داشت: کلاس های آموزشی مهارت های زندگی حتی برای همکاران اداری و قضایی برگزار کرده ایم و به نظر ما حتی اگر یک نفر هم خانواده اش سامان بگیرد، بسیار کار ارزشمندی است زیرا فرزندان طلاق و آسیب هایی که گریبانگیر آنان می شود، برای جامعه نیز زیانبار است.
دبیر ستاد اقامه نماز دادگستری استان فارس بیان کرد: در سایر مباحث مربوط به نماز و برنامه هایی که احیانا در گذشته مغفول مانده است، حاضر به همکاری با ستاد اقامه نماز هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین رجایی نسب اظهار داشت: معاونت فرهنگی دادگستری از معاونت هایی است که از دید رئیس قوه قضائیه جایگاه ممتازی دارد و کارهای درون و برون قوه ای داریم.
وی با اعلام اینکه در همه حوزه های قضایی اقامه نماز جماعت می شود ابراز داشت: در مناسبت ها ائمه جماعت دربین الصلاتین برنامه دارند و همچنین در روزهای دوشنبه احکام گفته می شود و در مناسبت های ویژه مانند محرم و صفر و ماه رمضان برنامه های خاص داریم.
در این دیدارحجت الاسلام و المسلمین علی سقاچی قائم مقام ستادنماز استان فارس گفت: برخی از معلمین ما در آموزش و پرورش و استادان ما در مراکز آموزشی مسلح به سلاح پاسخگویی به شبهات روز نیستند در حالی که معلم یک فرد شاخص است و باید نسبت به توانمند سازی او قدم برداشت.
وی با اشاره به برنامه های ستاد اقامه نماز درباره آموزش زوجین جوان بیان کرد: باید به صیانت از خانواده ها توجه جدی تری کنیم.
حجت الاسلام سقاچی گفت:‌وجود وکیل در دادگاه های خانواده خود سبب ازدیاد اختلاف و جدایی هاست، اگر وکیل در دادگاه خانواده نباشد و خود زن و شوهر به دادگاه مراجعه کنند مطمئنا 70 درصد خانواده ها از طلاق منصرف می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار