نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری:این امر مسلمی است که مردم 22 بهمن را یک روز مقدس و سرنوشت سازی می دانند.
کد خبر: ۵۶۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 10 February 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله سید علی اصغر دستغیب افزود: این امر مسلمی است که مردم 22 بهمن را یک روز مقدس و سرنوشت سازی می دانند.
وی ادامه داد: 22 بهمن ماه از مصادیق یوم الله است که مردم به عنوان شکرانه نعمت بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله با آمدن به مراسم باشکوه راهپیمایی، حمایت خود از رهاوردهای انقلاب اسلامی را اعلام می کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی کاظم شاهچراغ(ع) به خصومت های همه ساله دشمنان، استکبار جهانی آمریکا و صهیونیستم علیه مردم ایران اشاره کرد و گفت: در شرایط حال وضعیت به نحوی است که این دشمنان آنچه در باطن داشتند ابراز می کنند و با همپیمانان خود درصدد هستند در عرصه جهانی وانمود کنند بین نظام جمهوری اسلامی و کارگزاران این نظام و مردم جدایی افتاده است.
دستغیب افزود: همجنین نفوذ به شیوه های مختلف را در خیال خود می پرورانند اما بازهم در 22 بهمن ماه شاهد خواهیم بود این آرزوها را به گور می برند که ببینند مردم آنچه برای خودشان و عزیزانشان، فداکاری و استقامت کردند را از یاد ببرند و گوش به کلام دشمن باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم امیدوارم راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوهتر از همه سال های دیگر برگزار شود و هم برای دوستان انقلاب اسلامی امید بیشتری ایجاد کند و هم دشمنان را بیش از گذشته مایوس کند.
راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در 76 نقطه استان فارس برگزار می شود.
تجمع 22 بهمن‌ ماه در شیراز راس ساعت 9:30 و از سه مسیر فرعی آغاز می‌شود که مسیر اول شامل میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهارراه 15 خرداد است، مسیر دوم میدان نمازی، خیابان کریم‌خان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15خرداد و مسیر سوم سه‌ راه احمدی، چهار‌راه پیروزی، خیابان لطفعلی‌خان زند و چهارراه 15خرداد خواهد بود.
راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از چهارراه 15 خرداد به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا، بلوار آزادی و میدان آزادی(فلکه گاز) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار